نسخه چاپی

دیدار با تراكتورسازی، بازی مرگ و زندگی ما است/ ببازیم باید با قهرمانی خداحافظی كنیم

مهاجم تیم فوتبال سپاهان اصفهان دیدار مقابل تراكتورسازی را برای زردپوشان اصفهانی بازی مرگ و زندگی خواند.

به گزارش نما، محمد غلامی در گفت‌وگو با تسنیم، به اهمیت دیدار تیم سپاهان مقابل تراکتورسازی تبریز اشاره و ابراز امیدواری کرده است طلسم گل نزدن او در دیدارهای آینده شکسته شود.

- بعد از چند تساوی پی‌درپی این هفته یک بازی حساس در تبریز با تراکتورسازی دارید...

این بازی حساسیتی فوق‌العاده برای ما دارد و در واقع دیدار مرگ و زندگی سپاهان محسوب می‌شود. ۳ امتیاز بازی دیدار با تراکتورسازی تقریباً آخرین شانس ما برای برگشتن و امیدوار شدن به قهرمانی است و بدون تعارف بگویم اگر تراکتورسازی را نبریم باید با قهرمانی در لیگ خداحافظی کنیم.

- طلسم گل نزدن تو در دیدار با تراکتورسازی شکسته می‌شود و از طلسم «پنج» خارج خواهی شد؟

من برای گل زدن تمام تلاشم را انجام خواهم داد و جدا از این نکته برای گلزنی و خارج شدن از طلسمم نذر هم کرده‌ام. ان‌شاءالله به هدفم می‌رسم و مجدداً گلزنی را آغاز خواهم کرد.

- سپاهانی که در خانه‌اش مغلوب تراکتورسازی شده است، می‌تواند در تبریز این تیم را شکست دهد؟

ما در بازی رفت مستحق باخت نبودیم و تنها با یک پنالتی که کریمی برای تراکتورسازی گرفت بازی را واگذار کردیم. در دیدار رفت مقابل تراکتورسازی ما برای پیروزی مستحق‌تر از این تیم بودیم اما حکایت بازی روز جمعه متفاوت با بازی رفت ما است. این دیدار الان برای ما حکم مرگ و زندگی را دارد و سپاهان به هیچ عنوان مقابل تراکتورسازی کوتاه نمی‌آید.

- در دیدار با تراکتورسازی با انگیزه انتقام وارد زمین خواهید شد؟

در این دیدار با انگیزه انتقام وارد زمین نخواهیم شد. ما در مصاف با تراکتورسازی به بالا آمدن و نزدیک کردن فاصله‌مان با تیم‌های مدعی فکر می‌کنیم.

- اما قطعا کار سختی در این بازی خواهید داشت...

ما توانایی کارهای بزرگ در شرایط سخت را داریم. سال قبل در تبریز نتیجه پرگلی را رقم زدیم، پس می‌توانیم این بار هم در تبریز کارهای بزرگی را رقم بزنیم.

۱۳۹۲/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...