نسخه چاپی

برخورد قاطع وزیر اطلاعات با هرگونه نا امنی

وزیر اطلاعات گفت: كار اقتصادی امنیت را در پی دارد و امنیت نیز موجب شكوفایی اقتصاد در كشور می‌شود.

به گزارش نما؛ حجت‌الاسلام سید محمود علوی دوشنبه شب در جمع اعضای شورای تامین استان کرمان که به منظور معرفی مدیرکل جدید اطلاعات استان کرمان تشکیل شد با برشمردن اهمیت کار سربازان گمنام امام زمان (عج) اظهار داشت: همان‌گونه که در بین عبادات، عبادت خاموش روزه اهمیتی افزون دارد در بین کارهای کشور هم مجاهدت خاموش برای ایجاد امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی فضای همدلی و تعامل در استان کرمان را بسیار مثبت دانست و گفت: باید به دور از حب و بغض‌ها و غرض‌ورزی‌ها و با ایجاد تعامل و با کمک همه‌ معتقدان به نظام امور را پیش برد.
وزیر اطلاعات بر برخورد قاطع با هرگونه نا‌امنی از جمله برخورد جدی با اشرار مسلح تاکید کرد و ابراز داشت: تولید امنیت بر اساس شرع، اخلاق و قانون در جامعه ضروری است.
علوی امنیت در زمینه‌های مختلف اقتصادی و سیاسی را یادآور شد و افزود: کار اقتصادی امنیت را در پی دارد و امنیت نیز موجب شکوفایی اقتصاد در کشور می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: ریشه‌ امنیت در باورهای دینی و اعتقادی مردم است و حفظ دستاوردهای اقتصادی و امنیتی در سایه‌ پرورش فرهنگ دینی امکانپذیر است.
در این نشست استاندار کرمان گفت: استان کرمان از استان‌های بزرگ کشور در منطقه‌ی جنوب شرق است و نقش محوری را در این منطقه دارد.
علیرضا رزم‌حسینی ایجاد فضای کسب و کار و تقویت اقتصاد را از کارهای مهم توسعه‌ استان کرمان برشمرد و اظهار داشت: هرجا فعالیت اقتصادی شده، ایجاد امنیت را نیز در بر داشته است.
وی تاکید کرد: ظرفیت‌های استان کرمان در سایه‌ امنیت بارور می‌شود.
همچنین در این نشست جباری به عنوان مدیرکل جدید اطلاعات استان کرمان معرفی و از خدمات امجد مدیرکل سابق قدردانی شد.

۱۳۹۲/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...