نسخه چاپی

اعزام هیات به دانشگاه‌ها به معنی تغییر رئیس دانشگاه نیست

عکس خبري -اعزام هيات به دانشگاه‌ها به معني تغيير رئيس دانشگاه نيست

مشاور وزیر علوم با اشاره به اعزام هیات های سه نفره به دانشگاه‌ها گفت:اعزام هیات به دانشگاه‌ها به معنی تغییر رئیس دانشگاه نیست.

به گزارش نما؛ به نقل از تسنیم،عبدالحسین فریدون مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم و مشاور وزیر علوم در پاسخ به سوالی درباره اعزام هیئت 3 نفره به دانشگاه امیرکبیر، اظهار داشت: ما به همه دانشگاه‌ها این هیئت را اعزام می‌کنیم، درباره دانشگاه امیرکبیر هم می‌تواند این مسئله وجود داشته باشد، ولی من اطلاع دقیق ندارم زیرا این هیئت‌ها از قبل تعیین شده‌اند و به همه دانشگاه‌ها می‌روند.
وی ادامه داد: ما تقریبا برای همه دانشگاه‌ها این هیئت را تعیین کرده‌ایم که با حضورشان در دانشگاه‌ها مسائل را بررسی می‌کنند، در آن مواردی که احتیاج به تحول داشته باشد، تحول ایجاد می‌شود و آن دانشگاه‌هایی که تحول لازم نداشته باشند، تذکراتی به مدیریت برای هماهنگی‌های مسائل دانشگاه‌ها داده می‌شود و البته این مسئله کلی است.
مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا اعزام این هیئت‌ها به دانشگاه‌ها به معنی تغییر رئیس آن دانشگاه است،گفت: ورود این هیئت به معنای تغییر رئیس دانشگاه نیست، ما این مسئله را تکذیب می‌کنیم. ممکن است در جایی این اتفاق بیفتد، ولی دقیقا اعزام هیئت به معنای تغییر رئیس دانشگاه نیست.
فریدون در پاسخ به این سوال که به کدام یک از دانشگاه‌های تهران این هیئت اعزام شده‌اند، یادآور شد: ما برای همه این دانشگاه‌ها این هیئت را تعیین کرده‌ایم، چون بالاخره این افراد از اعضای هیئت علمی هستند و برخی از آنها محدودیت زمانی دارند. ممکن است بعضی کارشان زودتر انجام شود و بعضی دیرتر، این هیئت توسط کمیته‌ای از معتمدین که تشکیل شده است، تعیین می‌شود.
وی درباره نتیجه بررسی هیئت 3 نفره از دانشگاه علم و صنعت نیز گفت: هنوز گزارش آن جمع‌بندی نشده است. زیرا باید گزارش‌ها بررسی شود و کار کارشناسی بر روی آن انجام شودتا این کمیته نتایج بررسی‌های خود را اعلام کند.
مدیر کل دفتر وزارتی وزارت علوم در پایان تاکید کرد: پس از بررسی‌ گزارش‌های این کمیته، جایی اگر لازم باشد تغییرات انجام می‌شود و اگر تذکراتی لازم باشد داده می‌شود.

۱۳۹۲/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...