نسخه چاپی

استراتژی جبهه پیروان با تغییر رییس عوض نمی‌شود

عکس خبري -استراتژي جبهه پيروان با تغيير رييس عوض نمي‌شود

سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری تقویت احزاب عضو جبهه را مهمترین برنامه پیش روی تشكل متبوعش عنوان كرد و گفت: فعلا برنامه ای برای نشست مشترك یا همكاری با جبهه پایداری نداریم.

به گزارش نما؛ به نقل از تسنیم،سید کمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری با بیان اینکه محمد رضا باهنر استراتژی جبهه پیروان را تغییر نمی‌دهد، گفت: تصمیمات جبهه به صورت جمعی اعلام می‌شود و همه دبیران‌کل در جریان تصمیمات و راهبردهای این جبهه قرار می‌گیرند، بنابراین رئیس جدید نمی‌تواند راهبردها را تغییر دهد.
وی افزود: ما همچنان همان سیاست‌ها و راهبردهایی که در دوره مرحوم عسگراولادی اعمال می‌شد را انجام خواهیم داد، البته راهبرد جدید ما تقویت احزاب و تشکل‌های عضو جبهه است که باهنر نیز براین موضوع تاکید دارد.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام ورهبری ادامه داد: البته در انتخابات راهبردهای جبهه برای رسیدن به ائتلاف واحد اصولگرایان اعلام خواهد شد و ما در هرانتخاباتی با راهبردی متفاوت ورود خواهیم کرد.
وی درخصوص همکاری و نشست مشترک جبهه متبوعش با جبهه پایداری، اظهارداشت: مهمترین اولویت در جبهه انتخاب جانشین مرحوم عسگراولای بود که با رای بالا باهنر به عنوان رئیس جدید انتخاب شد، دیگر برنامه ما تقویت احزاب عضو جبهه است و برنامه دیگری مبنی بر همکاری و یا نشست‌های مشترک با جبهه پایداری را در دستور کار ندرایم. البته در زمان معین خود که انتخابات است با احزاب و تشکل ها پیرامون رسیدن به وحدت صحبت خواهیم کرد اما فعلا برنامه ای در این باره ندرایم.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری همچنین در مورد اینکه آیا با انتخاب کوهکن به عنوان نایب رئیس جبهه پیروان رئیس واحد سیاسی این جبهه تغییر خواهد کرد؟ افزود: فعلا وی همچنان مسئولیت واحد سیاسی را برعهده دارد و بحثی پیروامون تعیین رئیس جدید واحد سیاسی مطرح نشده است، البته شاید در آینده در این باره بحث و بررسی کنیم ولی همچنان محسن کوهن نایب رئیس و رئیس واحد سیاسی جبهه پیروان است.

۱۳۹۲/۹/۲۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...