نسخه چاپی

لغو تجمع دانشجویان مقابل سفارت بحرین

تجمع هیئت‌های فطمی مقابل سفارت بحرین به دلیل عدم صدور مجوز لغو شد.

به گزارش نما، حسین پیشوا دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ در گفت‌وگو با فارس، ضمن اعلام خبر لغو تجمع امروز هیئت‌های فاطمی مقابل سفارت بحرین در تهران اظهار داشت: بنا به رسالت دانشجویی که داشتیم در این شرایط سخت مردم بحرین، تصمیم به برگزاری یک تجمع مقابل سفارت آن کشور در تهران گرفتیم.

وی افزود: قرار بود در این تجمع به نیابت از مردم مظلوم بحرین به عزاداری برای بانوی ۲ عالم حضرت فاطمه زهرا(س) بپردازیم و مظلومیت مردم بحرین را فریاد بزنیم.

پیشوا در همین زمینه گفت: درحالی که حکومت آل‌خلیفه با برگزاری مسابقات فرمول یک قصد دارد به دروغ نشان دهد که بحرین آرام بوده و مردم به زندگی عادی خود برگشته‌اند، ما هر روز شاهد مظلومیت مردم بحرین و محدودیت‌هایی هستیم که برای آنها اعمال می‌شود.

وی با ابراز انتقاد از عدم صدور مجوز برای تجمع دانشجویان تصریح کرد: در بحث سیاست خارجه از دولت راضی نیستیم و تصور می‌کنیم که دولت در حالت انفعالی بوده و کم‌کاری می‌کند.

پیشوا ادامه داد: تصمیم داشتیم با برگزاری این تجمع مردمی‌-دانشجویی هم روحیه تازه‌ای در کالبد مردم بحرین بدمیم و هم قدرت چانه‌زنی دولت را افزایش دهیم اما متأسفانه این انفعال دولت در سیاست خارجی درقبال این تجمع هم خود را نشان داد و باعث مخالفت با برگزاری این تجمع شد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ با بیان اینکه این شرایطی فعلی رقیب ما یا بهتر بگویم دشمن منطقه‌ای ایران، عربستان سعودی، در روز روشن به بحرین لشگرکشی کرده و آنجا را تصرف می‌کند، تصریح کرد: حال دولت جمهوری اسلامی از برگزاری یک تجمع دانشجویی جلوگیری می‌کند که این یک نوع انفعال و وادادگی است.

پیشوا ابراز امیدورای کرد که روزی برسد تا دوستان از این خطایشان دست برداشته و ما بتوانیم برنامه بعدیمان را به گونه‌ای تعریف کنیم که دوستان دولت همراهی بیشتری کنند.

۱۳۹۱/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...