نسخه چاپی

با همین آبگوشت‌ها علی‌پروین شدم!

عکس خبري -با همين آبگوشت‌ها علي‌پروين شدم!

مدیر راهبری تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است حرف و حدیث‌های پیش آمده بین علی كریمی و مصطفی دنیزلی طبیعی است و این اتفاقات در یك خانواده همیشه وجود دارد.

به گزارش نما به نقل از ايسنا علي پروين پس از اتمام تمرين پرسپوليس در جمع خبرنگاران حاضر شد و در پاسخ به اين پرسش كه چرا نمايش پرسپوليس در ليگ برتر با رقابت‌هاي ليگ قهرمانان آسيا تفاوت بسياري دارد مطرح كرد: به هر حال ليگ ايران رو به اتمام است و سه تيم برترش هم مشخص شده است. فكر نمي‌كنم اميدي به قرار گرفتن در بين چهار تيم داشته باشيم و تمام نيرو و تمركزمان را براي بازي آسيايي گذاشته‌ايم.

وي افزود: تيم‌هاي ايراني از پرسپوليس شناخت كافي دارند و بازي‌هاي بسته‌اي را ارائه مي‌كنند اما تيم‌هاي خارجي تنها شناخت‌شان از روي فيلم‌هاست.

پروين همچنين درباره حرف و حديث‌هاي پيش آمده چند روز اخير پيرامون اختلاف مصطفي دنيزلي و علي كريمي تاكيد كرد: تمام اين مشكلات حل شده است. به هر حال در يك خانواده اين حرف‌ها پيش مي‌آيد و نبايد به آن دامن بزنيم. الان علي كريمي تمرين مي‌كند و چيز خاصي هم نيست. همچنين در يك خانواده اختلاف وجود دارد و يكي مي‌گويد چرا دير آمدي، چرا زود آمدي يا چرا آبگوشت درست كردي؟

علي پروين پس از اين صحبت‌هايش در حالي كه به طرف ماشينش حركت مي‌كرد، با خنده گفت: من هم با آبگوشت علي پروين شدم!

۱۳۹۱/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...