نسخه چاپی

فردا آخرین جلسه دادگاه بیمه

عکس خبري -فردا آخرين جلسه دادگاه بيمه

رئیس شعبه 79 دادگاه كیفری استان تهران اظهار داشت: تا سه‌شنبه و چهارشنبه آینده صدور حكم پرونده اعلام خواهد شد و چنانچه افراد همكاری كنند ممكن است فردا آخرین جلسه دادگاه باشد در غیر این صورت این دادگاه سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری هم ادامه خواهد یافت.

به گزارش نما؛ قاضی "محمد کشکولی" در پنجمین جلسه دادگاه رسیدگی به اختلاس از بیمه ایران در جمع خبرنگاران، گفت: این پرونده در دیوان عالی کشور نقض شده بود و تعدادی از افراد به لحاظ معذوریت پزشکی حضور نداشتند و همچنین تاخیرهایی در خصوص این پرونده پیش آمد.
وی ادامه داد: به دو نفر احضاریه دادگاه ابلاغ نشده بود که تلفنی در جریان امور قرار گرفته و ادامه رسیدگی به این پرونده فردا تا نوبت عصر ادامه خواهد یافت.
قاضی کشکولی تصریح کرد:‌ تا سه‌شنبه و چهارشنبه آینده صدور حکم پرونده اعلام خواهد شد و چنانچه افراد همکاری کنند ممکن است فردا آخرین جلسه دادگاه باشد در غیر این صورت این دادگاه سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری هم ادامه خواهد یافت.
رئیس شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران اظهار داشت: طبق قانون هنگامی که ختم جلسه رسیدگی به دادگاه اعلام می‌شود بعد از 7 روز باید حکم صادر شود.
وی در خصوص عمده تخلفات مذکور در پرونده گفت: ما به تخلفات رسیدگی نمی‌کنیم بلکه در حال رسیدگی به جرائم هستیم و این جرائم به گونه‌ای است که مرکب است.
قاضی کشکولی ادامه داد: به لحاظ روند غلطی که در برخی دستگاه‌ها حکم‌فرما بوده و همچنین جهل به قانون و مشرف نبودن مدیران به مسائل قانونی موجب تشکیل چنین پرونده‌هایی می‌شود.
رئیس شعبه 79 دادگاه کیفری استان تهران در مورد روند رسیدگی پرونده بیمه ایران تصریح کرد: قضاوت این امر با شماست و این در حالی است که روند منطبق با موازین قانونی مطلوب ارزیابی شده است.
وی خاطرنشان کرد: حدودا 28 نفر متهم داریم که در حال رسیدگی به پرونده آنها هستیم، دو نفر غائب بودند که در صورت حضور نیافتن آنها در دادگاه حکم غیابی صادر خواهد شد.

۱۳۹۲/۹/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...