نسخه چاپی

جادوگر مسافر برزیل نمی‌شود؟!

چنانچه در آینده‌ای نزدیك مصاحبه‌ای تند و افشاگرانه از علی كریمی علیه آقای خاص فوتبال ایران شنیدید یا خواندید، چندان تعجب نكنید.

به گزارش نما، آقای خاص فوتبال ایران نه فیروز کریمی است، نه علی کریمی و نه حتی علی دایی، بلکه یک فوتبالیست بزرگ و زیرک است که نقشی تعیین‌کننده در فوتبال ایران دارد و این را همه می‌دانند.



این جناب توانایی آن را دارد که یک جوان بسیار مستعد و تکنیکی را از تیم ملی دور کند و در عین حال می‌تواند زیرآب همبازیان و دوستان قدیمی‌اش را هم بزند!



این موضوع را علی کریمی، ستاره باتجربه تراکتورسازی تبریز هم می‌داند، بازیکنی که در مصاحبه با برنامه این هفته 90 هم گفت خیلی کارها را برای ملی‌پوش شدن بلد نیست!



کریمی اخیرا در جمعی دوستانه گفته به شدت بابت حمایت از آقای خاص پشیمان است و طرف جواب خوبی های او را با زیرآب زنی داده است. جادوگر به خوبی می‌داند با وجود این فرد، شانس چندانی برای پوشیدن پیراهن تیم ملی در جام‌جهانی نخواهد داشت.



شنیدیم آقای خاص راپورت علی کریمی و رفتارهایش در جام‌جهانی 2006 را به مربیان تیم ملی داده و مدعی شده حضور جادوگر در جام‌جهانی برزیل حاصلی جز حاشیه و جنجال‌سازی برای تیم ایران نخواهد داشت و با این حرف ها حسابی کی روش را ترسانده است.



بنابراین چنانچه در آینده‌ای نزدیک مصاحبه‌ای تند و افشاگرانه از علی کریمی علیه آقای خاص فوتبال ایران شنیدید یا خواندید، چندان تعجب نکنید.

رادنیوز

۱۳۹۲/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...