نسخه چاپی

پیام رییس دانشگاه آزارد

عکس خبري -پيام رييس دانشگاه آزارد

رییس دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز وحدت حوزه و دانشگاه پیامی صادر كرد.

به گزارش نما؛ متن پیام حمید میرزاده به شرح زیر است:
«بسم الله الرحمن الرحیم
27 آذرماه سالروز شهادت اندیشمند فرزانه آیت الله دکتر محمد مفتح که به حق از سوی معمار کبیر انقلاب اسلامی روز وحدت حوزه و دانشگاه نامیده شد را گرامی می‌داریم.
درآمیختن خون پاکباختگان حوزه و دانشگاه درخت آزادی را بارور کرد و شکوه استقلال را برای این سرزمین به ارمغان آورد.
جمهوری اسلامی محصول بیداری ملتی پرخروش بود که شجاعانه به پا خاست و آگاهانه انتخاب کرد.
این بیداری و آگاهی را وامدار روحانیون و دانشجویان حق باور و ستم ستیزی می‌دانیم که فریاد بلندشان پیکراستکبار جهانی را به لرزه افکند و مردم را به صحنه قیام و مبارزه فرا خواند.
ما امروز هم بیش از هر زمان دیگری به این وحدت مبارک و عزت آفرین نیازمندیم برای برداشتن گامهای بلند و برای پیمودن راه‌های دشوار و برای رسیدن به قله‌های پیشرفت!
پیوند این دو نهاد معرفت آفرین و دانش افروز می‌تواند مسیر سعادت و بالندگی ایران عزیزمان را هموار سازد.
دانشگاه آزاد اسلامی که خود ثمره این پیوند مبارک است، فراهم نمودن بسترهای لازم برای تحقق وحدت حوزه و دانشگاه را رسالتی بس خطیر می داند که با تمام توان آن را دنبال می کند.
بدین مناسبت از دانشجویان و طلاب جوان می‌خواهیم با درک متقابل از جایگاه رفیع علمی یکدیگر، عزم خود را برای همگرایی روزافزون جزم نموده و راه شهیدان را برای به بار نشستن تلاشهای علمی این عرصه مبارک تداوم بخشند.
حوزه و دانشگاه دارای عناصر علمی تخصصی ویژه خود هستند که می توانند یکدیگر را تکمیل کنند و این خواسته مقام معظم رهبری است که باید دست اندرکاران این دو جایگاه بالا و والا بدان توجه جدی معطوف دارند.
به روان پاک و آسمانی شهیدان بلند مرتبه حوزه و دانشگاه درود و تحیت نثار می کنیم و در برابر عالمان زمان شناس و ربانی که از منزلتی به بلندای اندیشه ناب اسلامی برخوردارند و دانشمندان خردورز و مسئولیت شناسی که دانشگاه را تعالی و زیبایی بخشیده اند سرتعظیم فرود می آوریم.

۱۳۹۲/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...