نسخه چاپی

دانشگاه و حوزه كانون فكر و اندیشه

عکس خبري -دانشگاه و حوزه کانون فکر و انديشه

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: وحدت میان دو قشر دانشگاهی و حوزوی به عنوان دو كانون فكر و اندیشه در ارشاد، هدایت و جهت‌دهی افكار جامعه، بسیار مهم است.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران،"حجت‌الاسلام و المسلمین حسین ابراهیمی" با اشاره به تاثیرات وحدت میان حوزه و دانشگاه اظهار داشت: اصل وحدت و انسجام در تمامی زمینه‌ها و عرصه‌ها امری تاثیرگذار با آثاری بسیار مثبت است.
وی افزود: وحدت میان دو قشر دانشگاهی و حوزوی به عنوان دو کانون فکر و اندیشه در ارشاد، هدایت و جهت‌دهی جامعه، بسیار مهم است.
حجت‌الاسلام ابراهیمی به اقدامات لازم برای توسعه و ارتقای وحدت این دو کانون فکری و اندیشه‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری همایش، کنفرانس و کرسی‌های آزاداندیشی در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها می‌تواند نقش قابل قبولی در این امر ایفا کند.
عضو جامعه روحانیت مبارز بیان داشت: برقراری ارتباط تنگاتنگ و استفاده از روش‌های علمی - مدیریتی در میان حوزه و دانشگاه باید مدنظر فعالان این دو قشر قرار گیرد تا دانشگاهیان با استفاده از روش‌های اسلامی، اخلاقی و حوزویان و طلاب با استفاده از روش‌های علمی در این مسیر گام‌های اساسی بردارند.
این فعال سیاسی با بیان اینکه امروز یک امتزاج خوبی میان حوزه و دانشگاه وجود دارد، تصریح کرد: بسیاری از علما و دانشگاهیان در حال تدریس و آموزش در حوزه‌های یکدیگر هستند تا با انجام کارهای پژوهشی- تحقیقاتی پایه‌های وحدت را میان این دو کانون استحکام بیشتری بخشند.

۱۳۹۲/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...