نسخه چاپی

بی اعتمادی به آمریكا و غرب در ملت ایران ریشه دوانده است

عکس خبري -بي اعتمادي به آمريکا و غرب در ملت ايران ريشه دوانده است

رئیس فراكسیون اصولگرایان رهروان ولایت با انتقاد از احدشكنی‌های آمریكا و غرب در مذاكرات هسته‌‌ای گفت: بی اعتمادی به آمریكا و غرب در ملت ایران ریشه دوانده است.

به گزارش نما؛ به نقل از فارس،کاظم جلالی نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فریبکاری‌های غرب پس از توافقنامه ژنو، گفت: در مذاکرات سال 82 طرف غربی به مذاکرات پایبند نماند و نتیجه مذکرات را نادیده گرفت و امروز ملت ایران در حال راستی‌آزمایی آمریکا است.
وی افزود: غربی‌ها در2 دور مذاکره پیش از این، در سال 82 در مورد تعلیق غنی‌سازی در ایران و نیز رفع ابهامات در مورد برنامه غنی‌سازی ایران در چارچوب مدالیته به توافقات صورت گرفته پایبند نماندند و آنها نباید تصور کنند که با احدشکنی می‌توانند جمهوری اسلامی ایران را فریب دهند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: احدشکنی‌های غرب باعث شده تا بی‌اعتمادی نسبت به آنها در میان ملت ایران ریشه دواند و رهبر معظم انقلاب نیز اعلام کردند که ما باور نداریم که غربی‌ها به مذاکرات پایبند باشند اما از باب اتمام حجت در داخل و خارج مبادرت به این کار می‌کنیم.
جلالی تصریح کرد: آمریکا و غربی‌ها باید پاسخگوی رفتار خود باشند و بدانند که عواقب احدشکنی‌هایشان متوجه خود آنها خواهد شد.

۱۳۹۲/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...