نسخه چاپی

تدارك تلویزیون برای بلندترین شب سال

به رسم معمول شبكه‌های سیما برای بلند‌ترین شب سال ویژه برنامه‌های متنوعی را تدارك دیده‌اند.

به گزارش نما به نقل از خبرآنلاین: به رسم معمول شبکه‌های سیما برای بلند‌ترین شب سال ویژه برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده‌اند.

دعوت از چهره‌های فرهنگی، ورزشی و سیاسی یکی از اتفاقاتی است که معمولا می‌تواند مخاطب بیشتری را با ویژه برنامه‌های شبکه‌های سیما همراه کند و امسال نیز رسم معمول دعوت از چهره‌ها در شبکه‌های سیما تکرار می‌شود، هر چند امسال به دلیل نزدیک شدن به اربعین حسینی تا حدی ویژه برنامه‌های شب یلدا حال و هوای سال‌های قبل را نخواهد داشت.

در فاصله سه روز مانده به روی آنتن رفتن ویژه برنامه‌های شب یلدا تنها شبکه‌های یک، سه و آموزش سیما از چگونگی پخش برنامه‌هایشان خبر داده‌اند.

شبکه یک: «امروز هنوز تموم نشده»

شبکه یک سیما با ویژه برنامه «امروز هنوز تمام نشده» به استقبال شب یلدا خواهد رفت. این برنامه که هر روز از شبکه یک سیما پخش می‌شود قرار است در روزهای جمعه ۲۹ و شنبه ۳۰ آذر ساعت ۲۰ روی آنتن برود. بازدید از خانه سالمندان و بیمارستان‌ها به همراه چهره‌های فرهنگی و ورزشی یکی از آیتم‌های این ویژه‌برنامه است و پدرام کریمی عهده دار اجرای ویژه‌برنامه یلدای شبکه یک سیما خواهد بود.

شبکه سه: «برف می‌باره»

شبکه سه سیما شنبه شب ۳۰ آذر با ویژه‌برنامه «برف می‌باره» بلند‌ترین شب سال را جشن می‌گیرد. این برنامه ساعت ۳۰:۲۲ با اجرای سیدعلی ضیا و به تهیه‌کنندگی علی زاهدی روی آنتن خواهد رفت. ضیا در این برنامه میزبان چهره‌های سیاسی، فرهنگی و ورزشی خواهد بود. بابک جهانبخش تیتراژ این ویژه‌برنامه را خوانده است.

شبکه آموزش: «رادیو هفت»

ویژه‌برنامه «رادیو هفت» نیز از شبکه آموزش روی آنتن خواهد رفت. مرور خاطرات چهره‌ها یکی از بخش‌های این برنامه خواهد بود.

منصور ضابطیان یکی از تهیه کنندگان این برنامه درباره بخش مرور خاطرات چهره‌ها به خبرآنلاین، گفت: «مرور خاطرات یکی از بخش‌هایی است که فکر می‌کنم مورد استقبال مردم قرار خواهد گرفت. در شب یلدا بخشی از خاطرات رضا کیانیان توسط میکائیل شهرستانی خوانده خواهد شد.»

او گفت خاطرات ابوالفضل جلیلی توسط شبنم قلی‌خانی اجرا می‌شود و خاطره رزمندگان کشورمان درارودگاه‌های عراقی را میلاد کی‌مرام می‌خواند.

ضابطیان در ادامه از بازخوانی چند ترانه خبر داد و افزود: «محمد معتمدی، هومن جاوید، محسن میرزاده، مسعود امامی، بامداد فلاحتی و شاهین امیری ازخوانندگانی هستند که در ویژه برنامه «رادیو هفت» ترانه‌هایی را بازخوانی می‌کنند.»

ویژه‌برنامه «رادیو هفت» را رشید کاکاوند، منصور ضابطیان و یک کودک اجرا می‌کنند. این ویژه‌برنامه شنبه شب ۳۰ آذر از ساعت ۲۳ الی ۱ بامداد از شبکه آموزش روی آنتن می‌رود.

۱۳۹۲/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...