نسخه چاپی

افزایش بیش از حد قیمت‌ها در مكه

كارشناسان معتقدند: افزایش جدید قیمت‌ها در مكه‌ی مكرمه بی‌رویه بوده و نباید با اعزام بیش از سقف زائر به این منطقه، زمینه‌ی تثبیت گرانی برای زائران را در سال‌های آینده فراهم كرد.

به گزارش نما به نقل از ايسنا، وزیر حج عربستان در دیدار با اعضای کمیته‌ي مرکزی حج و عمره بر ضرورت جلوگیری از افزایش بیش از حد قیمت‌های خدمات حج و عمره تاکید کرد.

بندر بن محمد حمزه حجار، بر اهمیت نقش رقابتی میان نهادهای حجاج داخل و عدم افزایش بی‌رویه و بیش از حد قیمت‌ها و لزوم رعایت کیفیت در خدمات و ارتقای عملکرد نهادهای دست‌اندرکار حج و عمره تاکید کرد.

وی افزود: وزارت حج عربستان آماده است هر گونه پیشنهادی را که به ارتقای سطح خدمات قابل ارايه به حجاج و عمره‌گزاران منجر می شود، دریافت کند و به طور جدی برای رفع هرگونه موانع در برابر ارائه‌ي خدمات لازم به حجاج داخل تلاش می‌کند.

وزير حج عربستان گفت: مقامات عربستان بر ضرورت این‌که سفر حج و عمره به زیباترین سفرها برای حجاج و عمره‌گزاران بايد تبدیل شود و آن‌ها پس از ادای مناسک خود در فضایی آکنده از آرامش و اطمینان و با بهترین خاطره‌ها عربستان را ترک کنند، تاکید دارند و تمام مردم عربستان بر انجام این وظیفه‌ي مقدس تمایل دارند.

او تاکید کرد: در سایه‌ي امکاناتی که دولت عربستان به منظور راحتی ضیوف‌الرحمن فراهم کرده است، هیچ عذری از هیچ یک از دست‌اندرکاران حج و عمره، در صورت کوتاهی پذیرفته نیست.

۱۳۹۱/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...