نسخه چاپی

اغلب مجری های تلویزیونی مدیر برنامه دارند!

بازیگر سینما و تلویزیون می گوید: بسیاری از مجری های تلویزیونی مدیربرنامه دارند و باید قبل از طرح هرگونه درخواست جهت اجرای یك مراسم، مبلغی را به حساب مدیر برنامه آنها واریز كرد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: بازیگر سینما و تلویزیون می گوید: بسیاری از مجری های تلویزیونی مدیربرنامه دارند و باید قبل از طرح هرگونه درخواست جهت اجرای یک مراسم، مبلغی را به حساب مدیر برنامه آنها واریز کرد.

احمد نجفی افزود: بسیاری مدیران بخش های مختلف صداوسیما پیش از هر مسئولیت جدیدی، مدیر تلویزیونی بوده و بسیاری از آنان پس از پایان ماموریت های خود در نهاد های مختلف، به تلویزیون باز می گردند و مجری ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

مجری اسبق برنامه صندلی داغ افزود: به هر حال مردم مجری را می شناسند و به اعتقاد مدیران، شاید یک مجری در قامت روابط عمومی یک دستگاه یا سازمان بتواند ارتباط بهتری برقرار کند، ممکن است مردم به یک مجری بیشتر اعتماد کنند.

نجفی درباره دستمزد مجری های تلویزیونی تاکید کرد: از روند دستمزد مجری های تلویزیونی خبر ندارم اما این دستمزدها تغییر کرده است. بعید می دانم وضع مجری های تلویزیونی خیلی خوب باشد و به هر حال دستمزد مجری های خوب تلویزیونی همیشه بالا است.

این بازیگر تلویزیون و سینما گفت: شهرت با خودش این مسائل را به همراه دارد اما در خارج از کشور کمتر این اتفاق می افتد اما در کشور ما این شرایط بیشتر دیده می شود.

۱۳۹۲/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...