نسخه چاپی

تبلیغات ویژه شبكه "وهابیت" برای شبكه "بهائیت"!

شبكه وهابی العربیه كه به دلیل حمایتش از صهیونیستها به العبریه مشهور است با انتشار مطلبی در حمایت از شبكه بهایی من وتو در صدد تبلیغ این شبكه رو به تعطیلی در آمد.

به گزارش نما به نقل از ندای انقلاب، شبکه وهابی العربیه که به دلیل حمایتش از صهیونیست‌ها به العبریه مشهور است با انتشار مطلبی در حمایت از شبکه بهایی من و تو در صدد تبلیغ این شبکه رو به تعطیلی در آمد.

بنا بر این گزارش، العربیه با معرفی برخی برنامه های این شبکه ضد اخلاق مدعی شده که به دلیل اینکه این شبکه گوگوش(خواننده هرزه و بدکاره دوران طاغوت که هم اکنون بالای 70 سال سن دارد) ار به خانه ایرانیان آورده حکومت با این شبکه مخالف است.! البته ظاهرا هنوز برای اعراب صهیونیست شبکه اعربیه جذابیت دارد که اینچنین از این شبکه بهایی حمایت می کنند!

حمایت های وهابیت از شبکه تلویزیونی بهائیت در حالی صورت می گیرد که "من وتو" در دوران اضمحلال به سر می برد و در آستانه تعطیلی قرار گرفته است. این شبکه که با لابی بهائیت در انگلستان و سرمایه گذاری آنان و دستگاه اطلاعاتی این کشور راه اندازی گردید این روزها به دلیل اختلافات داخلی ، عدم تاثیرگذاری بر خانواده های ایرانی آن طور که شبکه اطلاعاتی غرب می خواست و آنچه که مدیران بهایی این شبکه از آن بعنوان نفوذ عوامل جمهوری اسلامی به داخل شبکه یاد کرده اند ! رو به تعطیلی گذاشته است.

این شبکه ارتباط تنگاتنگی با فرقه ضاله بهائیت دارد و پخش برنامه هایی با محوریت نرم تبلیغ بهائیت و اثر گذاری بر خانواده های ایرانی را همواره در دستور کار خود دارد.

اگر چه مدیران شبکه تلویزیونی من و تو مدعی بی طرفی رسانه شان در مقابل مذهب، سیاست و ...هستند(با توجه به کثرت حضور اعضای فرقه ضاله بهائیت در این تلویزیون این ادعایی کذب است)، اما این شواهد و قرائن به خوبی نشان میدهد که چهارچوب فکری آنها دقیقا همان چهارچوب فکری رسانه های معلوم الحالی مانند بی بی سی و صدای امریکاست که با بودجه های دولت های خود همواره بر ضد منافع ایران سخن پرانی کرده اند. آنها هرگز دلسوز ایران وایرانی نبوده و نیستند.

۱۳۹۱/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...