نسخه چاپی

اثبات كارآمدی مردم سالاری دینی

عکس خبري -اثبات کارآمدي مردم سالاري ديني

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: ما برای نخستین بار یك نظام مردم سالار دینی را تجربه كرده و در عرصه آزمون‌های بزرگ سیاسی، دفاعی، علمی، فرهنگی و اجتماعی كارآمدی آن را اثبات كنیم.

به گزارش نما؛ محمدحسن ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با حضور در همایش مشترک مسئولان دفاتر نهاد رهبری و دبیران هم اندیشی استادان دانشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انقلاب اسلامی ترجمه این بیان ماندگار امام و رهبر معظم انقلاب اسلامی است که "ما می‌توانیم".
وی افزود: ما توانستیم بر استبداد داخلی پیروز شویم، همچنین در مقابل اتحاد نامقدس شرق و غرب در دفاع مقدس به پیروزی رسیدیم و همچنین توانستیم در برابر سه دهه تحریم، با عزت به این جا برسیم و در عرصه علم و دانش به قله‌های بلندی دست پیدا کنیم. ما توانستیم نمادی از وحدت و انسجام ملی و اسلامی را به نمایش بگذاریم و برای نخستین بار یک نظام مردم سالار دینی را تجربه کرده و در عرصه آزمون‌های بزرگ سیاسی و دفاعی، علمی، فرهنگی و اجتماعی کارآمدی آن را اثبات کنیم.
نایب رئیس مجلس در ادامه ابراز امیدواری کرد: ان‌شالله در آینده هم با تکیه بر ظرفیت‌ها و توانایی‌های ملی و اسلامی و حمایت مستضعفین جهان، آگاهان و هوشمندان امروز و فردای عالم در راه عزت بخش مبارزه با نظام سلطه و نظام مبتنی بر علم و عدل در جهان توفیقات بزرگی را به دست بیاوریم.

۱۳۹۲/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...