نسخه چاپی

به مقدسات برادران اهل سنت اهانت نكنید

سفیر كشورمان در عربستان به زائران ایرانی توصیه كرد: سعی كنند اعمال خودشان را انجام دهند از اهانت به مقدسات دیگران و برادران اهل سنت خودداری كنند كه به مشكل بر نخورند .

به گزارش نما به نقل از مهر: محمد جواد رسولی محلاتی ، سفیر کشورمان در عربستان با اشاره به اینکه کاروان های ایرانی که عازم سفر حج عمره هستند به سلامت وارد عربستان شده اند ، بیان کرد: عملیات عمره با همکاری خوب دولت سعودی آغاز شده و کاروان ها هم اکنون وارد مدینه شده اند.

سفیر کشورمان در توصیه به زائرین خانه خدا ، گفت: به دلیل سردی هوا به زائران توصیه می کنیم که مراقب سلامت خود باشند تا در به جا آوردن فرایض دچار مشکل نشوند .

وی همچنین به زائران ایرانی توصیه کرد؛ سعی کنند اعمال خودشان را انجام دهند از اهانت به مقدسات دیگران و برادران اهل سنت خودداری کنند که به مشکل بر نخورند .

محلاتی تأکید کرد : زائران داروهای ممنوعه و کدوئین دار به همراه نداشته باشند و در صورتی که داروی خاصی مصرف می کنند حتما نسخه پزشک به همراه داشته باشند و دارو را نیز به اندازه مصرف شخصی خود حمل کنند.

وی همچنین به زئران توصیه کرد: از این فرصت معنوی نهایت استفاده را بکنند و وقت خود را خریدهای غیر ضروری و سوغات از دست ندهند.

۱۳۹۲/۹/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...