نسخه چاپی

چند سیم‌كارت فعال در كشور وجود دارد؟

مدیرعامل شركت ارتباطات ثابت ایران گفت: بیش از 100 میلیون سیم‌كارت تلفن همراه در كشور فعال است كه روزانه میلیون‌ها مكالمه از این طریق انجام می شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، "علی کارگزار" در مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل سابق و جدید شرکت خابرات استان کرمان اظهار کرد: همه ما در هر جایی که کار می‌کنیم و مسوولیت داریم، خوب است در انتهایی که مسوولیت را واگذار می کنیم خودمان را مورد سنجش قرار دهیم و ببینیم چکار کرده‌ایم که عمل ما پاداش ماندگار و یا کیفر در پی خواهد داشت.

وی افزود: خدمت به مردم و به ویژه مردم شهیدپرور ایران بالاترین کاری است که می توانیم در عمرمان انجام دهیم.

کارگزار ادامه داد: پیامبر اعظم(ص) می فرماید" کسی که نیاز برادر مومن خود را برطرف کند ثواب 9 هزار سال عبادت را برایش می نویسند" و این امر جایگاه بالای خدمت به مردم را نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: در شرکتی خدمت می‌کنیم که تمام خدمات ما به صورت مستقیم با اقشار مختلف جامعه در ارتباط است و آقای غرضی در دوره وزارت ارتباطات یک رنج زودگذر را برای ورود تلفن همراه به کشور تحمل کرد و امروز ما از این امکانات استفاده می کنیم.

کارگزار اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 100 میلیون سیم‌کارت در کشور فعال است و هر روز میلیون‌ها مکالمه در حال انجام و بخش عظیمی از مشکلات جامعه را حل کرده است.

وی ادامه داد: امکانات تلفن همراه صرفه‌جویی در حوزه انرژی و وقت مردم را ذخیره کرده و از بسیاری مسائل ناگواری که ممکن بود اتفاق بیفتد، با یک تماس از این طریق جلوگیری شده است.

۱۳۹۲/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...