نسخه چاپی

وحدت حوزه و دانشگاه تنها یك مناسبت تقویمی نباشد

عکس خبري -وحدت حوزه و دانشگاه تنها يک مناسبت تقويمي نباشد

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: حوزه و دانشگاه هر كدام مسئولیت كار خود را برعهده بگیرند تا فقط روزی به نام آن در تقویم نمانده و در مقام عمل نیز عملیاتی شود.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران،"حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی" با اشاره به لزوم وحدت حوزه و دانشگاه در کشور، اظهار داشت: دانشگاه و حوزه نیروهای انسانی از نظر علمی، فقهی، مدیریتی و برنامه‌ریزی تحویل می‌دهند و هرچقدر این دو نهاد در جهت تقریب و تلفیق پیش روند، به یقین قوانین برنامه‌ها و دستورالعمل‌ها جامع‌تر خواهد شد.
وی با بیان اینکه وحدت حوزه و دانشگاه به معنای یکی شدن وظایف نبوده و هرکدام مسئولیت مختص خود را دارند، اضافه کرد: این دو نهاد در رسیدن به یک نقطه مشترک و هدف نهایی که همان تقویت دین و دنیای اسلام، مسلمانان جهان و یک دست شدن آن‌ها است، تلاش کنند.
حجت‌الاسلام اکرمی با اشاره به شهادت محمد مفتح که عامل نامگذاری چنین روزی به نام وحدت حوزه و دانشگاه شد، تصریح کرد: حوزه و دانشگاه تاکنون دستاوردهای خوبی داشته‌اند، اما هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم که می‌بایست، نشست‌های هماهنگی در رابطه با موضوعات مختلف نیازمند مردم بین این دو نهاد انجام بگیرد.
عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: حوزه و دانشگاه هرکدام مسئولیت کار خود را برعهده بگیرند تا فقط روزی به نام آن در تقویم نباشد، بلکه در مقام عمل نیز عملیاتی شود.

۱۳۹۲/۹/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...