نسخه چاپی

دشمنی كه در لباس خدمت به دانشجو ظاهر می شود

عکس خبري -دشمني که در لباس خدمت به دانشجو  ظاهر مي شود

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مهاجر اصفهان با تأكید بر اینكه وزیر علوم باید ضمن حضور هیئت‌های نظارت در دانشگاه‌ها تصمیمات هوشمندانه‌ای اتخاذ كند، گفت: دانشجویان باید مراقب افكار پلید دشمنان باشند چراكه آن‌ها در هر لباسی رخنه كرده و گاهی نیز در لباس خدمت به دانشجویان ظاهر می‌شوند.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران،"محمد معمارباشی" با تأکید بر اینکه جنبش دانشجویی همواره بابصیرت عمل کرده تا فتنه‌ها را شناسایی و در نطفه خفه کند، اظهار داشت: جنبش دانشجویی همان‌گونه که نکات مثبت را حمایت و تشویق می‌کند، هرگونه انحراف و کج بینی‌ها را گوشزد و در مرحله بعد وارد عمل می‌شود.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در پیامی به دومین کنگره سراسری جامعه اسلامی دانشجویان فرمودند "فتنه‌گری‌ها و فتنه‌گرها را به خصوص در محیط دانشجویی شناسایی و خنثی کنید." که باید این بیان حضرت آقا را تشریح کنیم تا شاید برخی حضرات به خودشان بیایند.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مهاجر اصفهان با بیان اینکه جنبش دانشجویی هنوز همان جنبش دانشجویی سال 32 است، تصریح کرد: دانشجویان استوار و بیدارند و آن‌هایی که فکر می‌کنند جنبش دانشجویی به خواب و کما رفته است ببینند که خود به خواب غفلتی فرورفته‌اند که راحت بیدار نخواهند شد.
وی گفت: جنبش دانشجویی هنوز آنقدر بی‌دست و پا نشده که مشتی تازه به دوران رسیده از راه برسند و ادعای مصادره کردن جریان‌های دانشجویی و انقلابی را به نفع خود بکنند.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مهاجر اصفهان تأکیدکرد: دانشجویان باید طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در برخورد با همه مسائل با بصیرت عمل کنند.
معمارباشی خطاب با تأکید بر اینکه جنبش دانشجویی بیدار است و مسائل را رصد می‌کند، افزود: دانشجویان باید مراقب افکار پلید دشمنان باشند چراکه آن‌ها در هر لباسی به افکار جوانان رخنه کرده و گاهی نیز در لباس خدمت به دانشجویان ظاهر می‌شوند.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید مهاجر اصفهان با اشاره حضور هیئت‌های سه نفره وزارت علوم در دانشگاه‌ها مطرح کرد: آیا این افراد برای توسعه فضای علمی به دانشگاه می‌آیند و یا برای هموار کردن راه تغییر در رأس دانشگاه‌ها. چرا باید افرادی با سابقه سیاسی در رأس امور دانشگاهی قرار بگیرد؟
معمارباشی با بیان اینکه وزیر علوم باید ضمن حضور هیئت‌های نظارت در دانشگاه‌ها تصمیمات هوشمندانه‌ای اتخاذ کند، خاطرنشان کرد: جنبش دانشجویی همواره مورد حمایت رئیس دانشگاه شهید مهاجر اصفهانی بوده و جنبش دانشجویی این دانشگاه تمام قد وی را مورد حمایت خود قرار می‌دهند.

۱۳۹۲/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...