نسخه چاپی

حل سوءتفاهمات از طریق مذاكره

عکس خبري -حل سوءتفاهمات از طريق مذاکره

عضو حزب مردم‌سالاری گفت: ما نباید در چارچوبی حركت كنیم كه رقبا و دشمنان ما خواهان آن هستند و نباید با حركات و رفتار خود اجازه اعمال تحریم‌های بیشتر را به آنان بدهیم، لذا باید از طریق مذاكره سوء تفاهمات موجود را حل و فصل كنیم.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران،"داریوش قنبری" درباره اقدامات اخیر سران آمریکا مبنی بر اعمال تحریم علیه جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در صورتی‌ که آنها به تعهدات خود پایبندی نشان ندهند، حق طبیعی ما هم این است که به این روال عمل کنیم.
وی با بیان اینکه تحریم‌های جدید از گذشته اعمال شده و هم‌اکنون در حال تمدید است، گفت: مقامات آمریکایی برای نشان‌دادن حسن‌نیت به جمهوری اسلامی بهتر بود که چنین تحریم‌هایی را عملی نمی‌کردند، اما در هر صورت ما باید با ادامه مذاکرات در حل موضوعات هسته‌ای گام برداریم.
این فعال سیاسی تصریح کرد: نباید برخی در مورد مسائل هسته‌ای ایران به نفع خود استفاده کنند و باید راه را برای سنگ‌اندازی دشمن ببندیم.
قنبری گفت: وجود دولت دموکرات آمریکا در شرایط زمانی کنونی یکی از بهترین فرصت‌های پیش روی ماست، چرا که اگر جمهوری‌خواهان بر سر کار بودند، به راحتی حاضر به پذیرش توافقنامه نمی‌شدند و اوضاع در آمریکا بهتر از این هم نخواهد شد.
این فعال سیاسی با بیان اینکه در حل مناقشات باید از توان فعلی خود به نحو احسن استفاده کنیم، تصریح کرد: ما نباید در چارچوبی حرکت کنیم که رقبا و دشمنان ما خواهان آن هستند و نباید با حرکات و رفتار خود اجازه اعمال تحریم‌های بیشتر را به آنان بدهیم، لذا باید از طریق مذاکره سوء تفاهمات موجود را حل و فصل کنیم.

۱۳۹۲/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...