نسخه چاپی

نجات 130 مسافر در كولاك مانده

مسئول پایگاه هلال احمر شهرستان آوج از نجات 130 مسافر در كولاك مانده محورهای این شهرستان خبر داد.

به گزارش نما؛ اکبر آقاعلی از وقوع دو تصادف در محور آوج خبر داد و اظهار داشت: بر اثر برخورد یک خودروی پژو 206 با ریو به علت بی‌احتیاطی راننده در هفت کیلومتری نرسیده به آوج هشت نفر مصدوم شدند.



مسئول پایگاه هلال احمر شهرستان آوج با اشاره به مداوای سرپایی چهار نفر از مصدومان به صورت سرپایی، ابراز داشت: هشت مصدوم دیگر از طریق اورژانس و هلال احمر به شبکه بهداشت و درمان شهرستان آوج اعزام شدند.



باشگاه خبرنگاران نوشت: آقاعلی همچنین به برخورد خودروی تریلر بر اثر بارش برف و لغزنده بودن جاده در محور آوج خبر داد و عنوان کرد: انحراف از مسیر اصلی، عامل بروز این حادثه بوده است که راننده تریلر نیز به صورت سرپایی درمان شده است.



آقاعلی به امداد رسانی و نجات 130 نفری از مسافران در محورهای آوج طی روزهای گذشته اشاره و بارش برف و کولاک را علت این امدادرسانی ذکر کرد.



این مسئول امداد و نجات ابراز داشت: توزیع پتو و مواد غذایی از سوی نیروهای امدادی نیز بین مسافران اسکان یافته شهرستان آوج صورت گرفته است.



مسئول پایگاه هلال احمر شهرستان آوج با بیان اینکه هلال احمر با تجهیزات کامل آماده خدمات‌رسانی به مسافران در کولاک مانده شهرستان آوج است، ابراز داشت: اسکان مسافران امدادرسانی شده در دو پایگاه هلال احمر واقع در شهرهای آوج و آبگرم تاکنون به انجام رسیده است.


۱۳۹۲/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...