نسخه چاپی

درگیری هوایی و انهدام اهداف پرنده بر فراز خلیج فارس

عکس خبري -درگيري هوايي و انهدام اهداف پرنده بر فراز خليج فارس

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش، گفت: در مرحله رزمی رزمایش این نیرو كه از فردا آغاز می‌شود جنگنده‌ها اهداف هوایی خود را در مناطقی مانند آسمان خلیج فارس مورد هدف قرار می‌دهند.

به گزارش نما؛ امیر خلبان علیرضا برخور جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه رزمایش سالیانه این نیرو که در بندرعباس در حال برگزاری است، گفت: مرحله دوم چهارمین رزمایش فدائیان حریم ولایت که در حقیقت مرحله رزمی این رزمایش خواهد بود از فردا آغاز می‌شود.
جانشین فرمانده نیروی هوایی گفت: در این مرحله انواع جنگنده‌های شکاری، رهگیر، بمب‌افکن سبک و سنگین، ترابری، ارتباطی و شناسایی بر فراز منطقه عمومی رزمایش و از جنوب کشور و خلیج فارس به پرواز در خواهند آمد.
برخور افزود: این رزمایش دارای سه مرحله است که در مرحله اول آن که جنبه آموزش عملیاتی داشت خلبانان تجهیزات و وسایل خود را در ساعات مختلف شبانه‌روز و در شرایط متفاوت آب و هوایی انتقال دادند.
برخور افزود: بعد از انتقال اطلاعات توسط خلبانان در مرحله اول، در مرحله دوم که فردا برگزار می‌شود جنگنده‌ها به صورت همزمان اهداف خود را مورد اثابت قرار می‌دهند که از جمله مهمترین محورهای این برنامه درگیری هوا به هوا و انهدام اهداف پرنده خواهد بود.
وی با بیان اینکه در مرحله سوم رویکرد پدافند غیر عامل را خواهیم داشت تصریح کرد: هدف از اجرای این رزمایش سالیانه تمرین عملیات در شرایط واقعی و به روز رسانی دستاوردهای دفاعی و نیز نمایش اقتدار نیروهای مسلح است.

۱۳۹۲/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...