نسخه چاپی

مردم از مفاد توافقات ژنو آگاه باشند

عکس خبري -مردم از مفاد توافقات ژنو آگاه باشند

یكی از مراجع تقلید قم گفت: باید در خصوص توافق صورت گرفته اطلاعات و آگاهی‌های لازم به مردم داده شود و مردم بدانند كه در این توافق‌نامه نرمش قهرمانانه‌ مدنظر مقام معظم رهبری صورت گرفته است.

به گزارش نما؛ آیت‌الله حسین نوری همدانی صبح امروز در دیدار علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در سخنانی با اشاره به بازدید خود از مراکز این سازمان در نطنز، بوشهر و اراک اظهار کرد: دانشمندان جوان ایرانی در این مراکز مشغول فعالیت و خدمت بودند.
وی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی سیاست، اقتصاد، فرهنگ و... از اهمیت بسیاری برخوردار است، تاکید کرد: باید در عرصه‌های مختلف نظام شاهد وحدت و یکپارچگی باشیم چراکه اختلاف موجب سقوط و انحطاط می‌شود.
این مرجع تقلید با اشاره به اینکه مسلمانان باید در برابر دشمنان قدرت بازدارندگی داشته باشند، اظهار کرد: قرآن کریم تاکید دارد که مسلمانان در برخورد با دشمنان نباید کوچکترین تسلیم‌پذیری داشته باشند.
وی با اشاره به مشکلاتی که امروز گریبان کشورهای آمریکایی و اروپایی را گرفته است، اظهار کرد: باید در خصوص توافق صورت گرفته اطلاعات و آگاهی‌های لازم به مردم داده شود و مردم بدانند که در این توافق‌نامه نرمش قهرمانانه‌ مدنظر مقام معظم رهبری صورت گرفته است.
نوری همدانی در ادامه با بیان اینکه مردم همیشه پشتیبان نظام بوده و هستند، تصریح کرد: برای دستاوردهای کنونی کشور به ویژه در عرصه هسته‌ای شهدای بسیاری جانفشانی کرده‌اند و نباید در این عرصه ذره‌ای عقب‌نشینی صورت گیرد.
وی گفت: مردم باید بدانند که در همه عرصه‌ها از جمله عرصه هسته‌ای تا آخرین حد استقامت و پایداری انجام شده و میدان به دشمنان داده نشده است.
این مرجع تقلید در پایان آمادگی خود را برای بازدید از مراکز هسته‌ای کشور اعلام کرد.

۱۳۹۲/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...