نسخه چاپی

نتایج هفته دوم جام مسابقات جام شهدای رسانه

برد تیمهای افكار، حمایت، جوان، خبرآنلاین، خبرورزشی و ایلنا هفته دوم مسابقات جام شهدای رسانه كه به همت سازمان بسیج شهرداری تهران برگزار می شود، با رقابت در چهار گروه دوم پی گرفته شد.

به گزارش نما دور اول مرحله گروهی مسابقات جام شهدای رسانه با برگزاری هشت دیدار در روزهای شب گذشته(چهارشنبه) و صبح امروز (پنج شنبه)برگزار شد.

در پایان دور اول مرحله گروهی رقابتهای جام شهدای رسانه از بازیهای گروه پنج، تیم فوتسال افکار نیوز با ده گل از سد فرهنگ نیوز گذشت و در دیگر دیدار این گروه دو تیم روزنامه حمایت و خبرگزاری دانشجو به رقابت پرداختند که روزنامه حمایت توانست با نتیجه 6 بر 2 تیم خیرگزاری دانشجو را مغلوب کند تا با کسب 3 امتیاز این دیدار در کنار افکار نیوز در صدر قرار بگیرد.

از بازیهای گروه ششم، خبرگزاری رسا در یک بازی نزدیک پنج بر چهار از سد خبرگزاری مهر گذشت و روزنامه جوان با نتیجه سه بر یک فردا نیوز را برد تا از این گروه تیم های رسا و روزنامه جوان با کسب 3 امتیاز در صدر جدول قرار گیرند.

در بازی گروه هفتم، دو تیم تهران پرس و خبر آنلاین در سالن مجموعه ورزشی شهدا مقابل یکدیگر صف‎آرایی کردند که در نهایت تیم تهران پرس بازی را با نتیجه 2 بر 5به تیم خبرآنلاین واگذار کرد.

دیگر دیدار این گروه بین خبر ورزشی و مشرق نیوز برگزار شد که خبرورزشی ها در این بازی با نتیجه 13 بر یک و با غلبه بر مشرق نیوز موفق به کسب سه امتیاز این بازی شدند تا به همراه خبرآنلاین در صدر جدول قرار گیرند.

در گروه هشتم روزنامه همشهری به سبب عدم حضور تیم شبکه دو 3 امتیاز بازی را از آن خود کرد و خبرگزاری ایرنا سه بر دو از سد خبرگزاری ایلنا گذشت . در این گروه روزنامه همشهری و خبرگزاری ایرنا صدر نشین هستند.

یاد آور می شود دور دوم از مرحله گروهی مسابقات جام شهدای رسانه هفته آینده پی گرفته خواهد شد.

۱۳۹۲/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...