نسخه چاپی

اعزام بیش از370هزار زائر ایرانی به كربلا

رئیس سازمان حج و زیارت با بیان اینكه تا امروز ۳۷۰ هزار زائر ایرانی به كربلای معلی اعزام شده‌اند، گفت: به منظور تسریع در روند اعزام زائران، هزینه‌های بیمه و هلال‌احمر در مرزها حذف شده است.

به گزارش نما ، سعید اوحدی در گفت‌وگو با فارس گفت: روز گذشته از تمام مرزهای جنوبی کشور بازدید کردیم و مشکل خاصی در این مرزها وجود نداشت، تنها مشکل اساسی صدور ویزای اضطراری از طرف دولت عراق بود که مسیر اعزام را کند کرده بود.

وی ادامه داد: اما امروز خوشبختانه وضعیت اعزام‌ها بهتر شده است و تا امروز 370 هزار زائر ایرانی به کربلای معلی اعزام شده‌اند تا در همایش میلیونی عزاداران حسینی در ایام اربعین حسینی شرکت کنند.

رئیس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: به دلیل سردی هوا در مرزها، تا روز گذشته بیش از 30 هزار تخته پتو در بین زائران توزیع شده است و ما همچنان به زائران توصیه می‌کنیم که حتماً لباس گرم و پتو همراه خود داشته باشند.

اوحدی اظهار داشت: به دلیل تسریع در روند اعزام‌ها، سازمان‌ حج و زیارت تصمیم ‌گرفت هزینه بیمه و هلال‌احمر زائران را در مرز چزابه و خرمشهر تقبل کند تا روند اعزام‌ها سرعت گیرد.

* اعزام 4 پرواز عمره تا امروز

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به پروازهای عمره گفت: تا امروز 4 پرواز عمره مفرده بدون تأخیر انجام شده است و خوشبختانه مشکلی در روند صدور ویزاها وجود ندارد.

وی ادامه داد: امروز همایش بزرگ روحانیون با حضور بیش از یک هزار روحانی در قم برگزار شد و فردا نیز همایش دیگری با حضور روحانیون کاروان‌های عمره مفرده در سازمان‌های حج و زیارت برگزار می‌شود.

۱۳۹۲/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...