نسخه چاپی

شیخ تكفیری جنوب لبنان به دام افتاد + عكس

عکس خبري -شيخ تکفيري جنوب لبنان به دام افتاد + عکس

در عملیات ارتش لبنان در بخشی از مناطق شهر صیدا «علاء صالح» به همراه دو تن دیگر كه از نزدیكان شیخ تكفیری «احمد الاسیر» است به دام نیروهای ارتش افتاد.

به گزارش نما به نقل از ابنا ، عملیات ارتش لبنان در بخشی از مناطق شهر صیدا در جنوب لبنان که از صبح امروز ( پنجشنبه) شروع شده ضمن دستیابی به برخی از اهداف خود همچنان ادامه دارد.

منابع نظامی و امنیتی لبنانی گفتند که «علاء صالح» یک شیخ تکفیری به همراه دو تن دیگر به نام های «محمد الصوری» و «محمد العر» در عملیات نیروهای ارتش لبنان به دام افتادند که اطلاعات بدست آمده از آنها به نیروهای ارتش برای دست یافتن به اهداف از پیش تعیین شده کمک زیادی کرد.

منابع امنیتی لبنانی گفتند که شیخ علاء صالح از نزدیکان شیخ تکفیری «احمد الاسیر» است که نیروهای وابسته به او مدتی است در لبنان از جمله شهر صیدا و ضاحیه جنوبی بیروت دست به عملیات تروریستی علیه محور مقاومت ضد صهیونیستی می زنند.

بازداشت شدگان پیشتر از سوی دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی لبنان احضار شده بودند.

بر اساس این گزارش، بازداشت این افراد سبب شد که ارتش لبنان به اطلاعات خوبی در خصوص برنامه ریزان اقدامات اخیر تروریستی علیه نظامیان این کشور در صیدا دست یابند.

در عملیات امروز که نیروهای واکنش سریع ارتش لبنان هم مشارکت دارند، مناطق الرمیله، مجدلیون، جزین، علمان، شرحبیل، بقسطا، عبرا، کفرفالوس و بسری شهر صیدا برای یافتن تکفیری های تروریست جست و جو شد.

ارتش لبنان در این عملیات علاوه بر استفاده بالگردهای نظامی از یک فروند هواپیمای شناسایی بدون سرنشین از نوع "سیسنا" برای اولین بار استفاده کرد و توانست از فراز مناطق هدف اقدام به تصویربرداری کند.

ارتش لبنان همچنین در جریان بازرسی های امروز از مناطق شرقی صیدا به میزان قابل توجهی از سلاح که توسط گروه های تروریستی مورد استفاده قرار می گرفته، دست یافته است.

۱۳۹۲/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...