نسخه چاپی

با این اپلیكیشن، آفلاین وب‌گردی كنید

اگر شما هم از آن دسته اشخاصی باشید كه زمان نسبتا بسیاری را صرف مطالعه اطلاعات و خبرها در اینترنت می‌كنید، شاید با انبوهی از آنها مواجه شده باشید كه نه زمان كافی برای مطالعه داشته باشید و نه روشی برای مطالعه. حال سوال این است كه در این مواقع چه كاری می‌كنید؟

به گزارش نما به نقل از ممتاز نیوز، اگر شما هم از آن دسته اشخاصی باشید که زمان نسبتا بسیاری را صرف مطالعه اطلاعات و خبرها در اینترنت می‌کنید، شاید با انبوهی از آنها مواجه شده باشید که نه زمان کافی برای مطالعه داشته باشید و نه روشی برای مطالعه. حال سوال این است که در این مواقع چه کاری می‌کنید؟ صفحات خود را به صورت فایل‌های اچ‌تی‌ام‌ال در رایانه خود ذخیره می‌کنید؟ یا آنها را بوک‌مارک کرده و بعدا به سراغ آنها می‌آیید؟ برای کمک به شما، راه‌حلی را پیشنهاد می‌کنیم تا به وسیله آن بتوانید مطالب خواندنی مورد علاقه خود را در وب مدیریت و زمان مطالعه خود را بهینه‌تر سازید.

اپلیکیشن پاکت (Pocket) که در قبل آن را با نام Read It Later می‌شناختند ابزاری است که روی دستگاه‌های هوشمند ازجمله تبلت و تلفن هوشمند شما نصب می‌شود و این اجازه را به شما می‌دهد که با ذخیره صفحات وب را در مواقعی که دسترسی به اینترنت ندارید، مطالب مورد نظر خود را در این دستگاه‌ها مطالعه کنید.


این اپلیکیشن رایگان تقریبا برای تمامی پلت‌فرم‌های محبوب مانند آی‌او‌اس و اندروید موجود است و شما هنگامی که حساب کاربری خود را در این اپلیکیشن ساختید، می‌توانید با نصب افزونه‌های این اپلیکیشن روی مرورگرهای فایرفاکس و کروم سیستم شخصی خود صفحات وب مورد علاقه خودتان را به صورت آفلاین ذخیره کرده و این صفحات در اولین اتصال تلفن هوشمند به اینترنت به هنگام‌سازی می‌شود و مطالب با ظاهری زیبا در تلفن هوشمند شما ذخیره خواهند شد. در زندگی پرمشغله شهری امروزه که زمان بسیاری را برای مطالعه در اختیار ما قرار نمی‌دهد، اپلیکیشن پاکت این امکان را در اختیارمان قرار داده است که از زمان‌های خود به‌خوبی استفاده کنیم و به مطالعه بپردازیم. به‌طور مثال، سفرهای بین شهری از محل کار به خانه یا مدرسه زمان بسیار مناسبی برای مطالعه مطالب و مقالاتی هست که شما از قبل آنها را در اپلیکیشن خود ذخیره کرده‌اید و مطالعه آنها نیز نیاز به زمان بسیاری ندارد. امکاناتی مانند برچسب زدن و دسته‌بندی مطالب و همچنین امکانات به اشتراک‌گذاری مطالب ذخیره ‌شده‌ در‌ حساب‌های کاربری مختلف نیز از قابلیت‌های این اپلیکیشن رایگان است.

۱۳۹۲/۹/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...