نسخه چاپی

هشدار به پهپادهای بیگانه در رزمایش نهاجا

فرمانده منطقه جنوب شرق پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء از شناسایی و هشدار به پهپادهای بیگانه در خلال برگزاری چهارمین رزمایش بزرگ هوایی فدائیان حریم ولایت خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سرهنگ محمدرضا فرزان در جمع خبرنگاران در این باره اظهار کرد: اصولا پدافند وظیفه پوشش هوایی و تامین امنیت فضای کشور را برعهده دارد و علاوه بر آن ماموریت پدافند به بخشی از فضاهای خارجی نیز مربوط می‌شود.

وی با اشاره به وظایف و نقش پدافند در چهارمین رزمایش بزرگ فدائیان حریم ولایت 4 افزود: در این رزمایش پدافند وظیفه کنترل و هدایت و به انجام رساندن و تکمیل ماموریت‌های آفندی نیروی هوایی را برعهده دارد.

فرزان خاطرنشان کرد:‌همچنین در زمینه امنیت و پوشش وظایف محوله نیز برعهده پدافند است.

فرمانده منطقه جنوب شرق پدافند هوایی قرارگاه خاتم‌الانبیاء تصریح کرد: در خلال رزمایش در کمک به پروازهای تهاجمی و آفندی مسیرها و تعیین موقعیت‌های اهداف نیز برعهده مجموعه پدافند است.

وی تصریح کرد: علاوه بر اینها در صورت نیاز اگر مسائل دیگری هم پیش بیاید پدافند وظایف خود را انجام می‌دهد.

فرزان با اشاره به حضور و فعالیت نیروهای فرامنطقه‌ای در اطراف کشور افزود: نیروهای فرامنطقه‌ای به شدت در خلال رزمایش رصد می‌شوند.

وی گفت: در این رزمایش تحرکات ذاتی کشورهای همسایه نیز به دقت رصد می‌شود.

براساس این گزارش چهارمین رزمایش بزرگ هوایی حافظان حریم ولایت از صبح امروز در منطقه عمومی جنوب کشور با محوریت پایگاه شهید عبدالکریمی بندرعباس آغاز شده و فردا به پایان می‌رسد.

۱۳۹۲/۹/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...