نسخه چاپی

تاكید نمایندگان بر برخورد با دیپلمات خاطی

عکس خبري -تاکيد نمايندگان بر برخورد با ديپلمات خاطي

3 تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذكری به وزیر خارجه خواستار برخورد با دیپلمات خاطی سفارت ایران در برزیل و معرفی وی به قوه قضائیه شدند.

به گزارش نما به نقل از مهر، امیدوار رضایی عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه علنی روز سه شنبه تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی را قرائت کرد.بر اساس این گزارش مهمترین تذکرات از سوی نمایندگان به این شرح است:

کواکبیان، مرادنیا، تابش، اولیا و علیخانی نمایندگان سمنان، بیجار، اردکان، یزد و قزوین در تذکری به رئیس جمهور خواستار صدور دستور رفع محدودیت از خبرگزاری ها و سایت های خبری شدند.

خباز نماینده کاشمر در تذکر به وزیر آموزش و پرورش خواستار تسریع در پرداخت فوق العاده جذب معلمان همانند وزارتخانه های علوم و بهداشت و درمان شد. وی در تذکر به رئیس جمهور نیز خواستار صدور دستور جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و خدمات از سوی هیات وزیران شد.

ساعدی و جویجری نمایندگان شوش و اهواز در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت خواستار تجدید نظر در قیمت خرید تضمینی محصولات کشاورزی به ویژه گندم شدند.

فروزش و پشنگ نمایندگان زاهدان و خاش در تذکری به وزیر راه و شهرسازی بر لزوم رعایت اصول فنی در ساخت مسکن مهر در کشور تاکید کردند.

اولیا نماینده یزد و صدوق در تذکر به رئیس جمهور و وزیر اقتصاد خواستار بکارگیری سیاست منطقی، واقع گرایانه و کارشناسی و پایدار در بازار ارز شد.

دهقان نماینده چناران در تذکر به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواستار صدور دستور تسریع مجموعه فرهنگی و هنری در شهر چناران و جلوگیری از آیین نامه سخت گیرانه نسبت به رسانه ها و خبرگزاری های مورد تایید نظام در کشور شد.

یحیی زاده نماینده تفت و میبد در تذکر به وزیر خارجه خواستار برخورد قاطع و انقلابی در برابر عربستان و امارات درباره موضع گیری مجدد آنها در ارتباط با جزایر سه گانه شد.

کواکبیان نماینده سمنان در تذکر به وزیر خارجه بر ضرورت برخورد با یکی از دیپلمات های ایرانی در سفارت برزیل و پاسخگویی به مقامات برزیل تاکید کرد.

اولیا و یحیی زاده نمایندگان یزد و تفت و میبد در تذکر به وزیر خارجه خواستار معرفی دیپلمات خاطی به دستگاه قضایی و عذرخواهی از شاکیان و افکار عمومی شدند.

رستگار نماینده گنبد کاووس نیز در تذکر به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تجدید نظر در قیمت خرید گندم از کشاورزان شد.

۱۳۹۱/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...