نسخه چاپی

شرایط مساعد برای ائتلاف میان جریان اصولگرا

عکس خبري -شرايط مساعد براي ائتلاف ميان جريان اصولگرا

دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: برای آغاز كار برنامه‌های انتخاباتی نیازی به هیچ مقدمه‌ای نداریم و براساس تجربیات گذشته برای ادامه راه و حضور در انتخابات عمل می‌كنیم.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران،"محمدنبی حبیبی" درباره فعالیت حزب موتلفه اسلامی در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور اصولگرایان و البته حزب موتلفه در دوره‌های مختلف انتخاباتی قطعی بوده است.
وی افزود: برای آغاز کار برنامه‌های انتخاباتی نیازی به هیچ مقدمه‌ای نداریم و براساس تجربیات گذشته برای ادامه راه و حضور در انتخابات عمل می‌کنیم.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: هم‌اکنون علاوه بر مرکز، دفاتر حزب در شهرستانها و استانها مقدمات حضور را برای انتخابات فراهم می‌سازند.
حبیبی در پاسخ به اینکه آیا حزب موتلفه با سایر جریان‌های سیاسی اصولگرا برای حضور در انتخابات دهمین دوره از مجلس شورای اسلامی هماهنگ است یا خیر؟ تصریح کرد: ما به عنوان یک حزب سیاسی کار خود را آغاز می‌کنیم، اما به دلیل ضرورت دانستن ائتلاف میان اصولگرایان اگر بنابر اصل ائتلاف با سایر گروه‌های سیاسی این جریان باشد، در نهایت در کلیت موضوع با یکدیگر توافق‌نظر خواهیم داشت.
نماینده مجلس شورای اسلامی درباره تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان و فواید آن برای این جریان خاطرنشان کرد: اکنون شرایط را نسبت به گذشته برای ائتلاف میان جریان اصولگراها و اینکه شخصیت‌های سیاسی این جریان زمینه‌ها را فراهم سازند مساعدتر می‌بینم.
حبیبی بیان داشت: بنده به عنوان دبیرکل حزب موتلفه موافق فراهم‌شدن مقدمات چنین ائتلافی میان جریان اصولگرا هستم.

۱۳۹۲/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...