نسخه چاپی

رويانيان :

قیمت بنزین 5 ساله واقعی می‌شود

عکس خبري -قيمت بنزين 5 ساله واقعي مي‌شود

رویانیان درباره آخرین وضعیت افزایش قیمت بنزین در فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، گفت: بر اساس مصوبات مجلس شورای اسلامی، قیمت بنزین باید در مدت پنج سال به نرخ واقعی خود افزایش یابد.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با تاکید بر اینکه براساس مصوبه مجلس، بهای بنزین در مدت پنج سال باید به نرخ واقعی خود برسد، اعلام کرد: قیمت بنزین افزایش می‌یابد ولی هنوز زمان انجام این کار مشخص نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر، این روزها تب افزایش قیمت بنزین به عنوان استراتژیک ترین کالای اقتصادی کشور آن قدر داغ شده است که حتی در یکی از پر بیننده ترین برنامه سیمای جمهوری اسلامی ایران هم جزئیات افزایش بهای این فرآورده نفتی مورد پرسش و پاسخ قرار می گیرد.

محمد رویانیان رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور شب گذشته در برنامه 90 به عنوان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس درباره مسائل و حواشی این باشگاه پرطرفدار فوتبال صحبت کرد و در نهایت بنزین هم به عنوان یکی از محورهای این گفتگوی زنده تلویزیونی مورد سئوال قرار گرفت.

رویانیان درباره آخرین وضعیت افزایش قیمت بنزین در فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه ها، گفت: بر اساس مصوبات مجلس شورای اسلامی، قیمت بنزین باید در مدت پنج سال به نرخ واقعی خود افزایش یابد.

رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با اعلام اینکه در فاز دوم هدفمندی قیمت بنزین تغییر خواهد کرد، تصریح کرد: این تغییر قیمت مطابق با برنامه تکلیفی دولت انجام می شود.

این عضو کابینه دولت دهم درباره سنایویهای مختلف قیمتی مطرح شده در رسانه ها با بیان اینکه هنوز هیچ عدد و رقمی برای افزایش قیمت بنزین نهایی نشده است، تاکید کرد: همچنین تاکنون زمان تغییر قیمت بنزین در سطح دولت نهایی نشده است.

با این وجود، پس از تثبیت قیمت و سهمیه‌های بنزین در اردیبهشت ماه سالجاری، حداقل تا خرداد ماه پای بنزین 1000 تومانی به جایگاه‌‌های سوخت کشور باز نخواهد شد.

به گزارش مهر، پس از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها، بنزین معمولی یارانه ای 400 تومان، بنزین معمولی آزاد 700 تومان، بنزین سوپر نیمه یارانه ای 500 تومان و بنزین سوپر آزاد 800 تومان در سطح جایگاههای کشور عرضه شده است.

۱۳۹۱/۲/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...