نسخه چاپی

انتقاد از برخورد با سران فتنه

عکس خبري -انتقاد از برخورد با سران فتنه

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند با تأكید بر اینكه باید پاسخی در شان نقض‌كنندگان مفاد توافقنامه ژنو داده شود، گفت: برخی چون "مهدی هاشمی" با وجود پرونده‌ای قطور به بهانه ناقص بودن پرونده، آزادانه در كشور می‌گردند و با سران فتنه به صورت قاطع برخورد نشده است.

به گزارش نما؛ "مهدی ابراهیمی" صبح امروز در نشست خبری دفاتر شمال‌غرب جامعه اسلامی دانشجویان با اصحاب رسانه با بیان اینکه چیزی که امروز بیش از پیش احساس می‌شود، کار بر روی فضای فکری و فرهنگی دانشگاه‌هاست، اظهار داشت: عده‌ای با القای برخی تفکرات دانشگاه‌ها را به سمت دین‌زدایی پیش می‌برند.

وی با اشاره به برگزاری همایش‌های مختلف و نمایشگاه‌هایی در زمینه فرهنگی و سیاسی در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه سهند پیرو تمام دفاتر تلاشش بر این بوده تا بتواند خط دهی فکری، سیاسی و فرهنگی در این دانشگاه داشته باشد.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند ادامه داد: برخی نگرش‌ها تلاش بسیاری را در عرصه سیاست‌زده کردن فضای دانشگاه از یک طرف در کنار برخی دیگر که در صدد سیاست‌زدایی از این مراکز علمی دارند، از طرف دیگر دارند.
ابراهیمی تصریح کرد: این در حالی است که در نتیجه سیاست‌زدایی چیزی جز رباط پروری را نصیب دانشگاه نخواهد کرد و سیاست‌زدگی نیز منجر به رکود علمی و استفاده ابزاری از دانشجویان توسط گروه‌های سیاسی را در بر خواهد داشت.

باید در دانشگاه‌ها شاهد فضای عقلانی باشیم

وی با اشاره به تغییر ریاست دانشگاه سهند بعد از 13 سال گفت: شیوه تغییر مدیریت نباید به صورت توهین‌آمیز باشد بلکه باید توام با احترام انجام شود، باید در دانشگاه‌ها شاهد فضای عقلانی باشیم.
دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند ادامه داد: شیوه‌ای که این روزها برای تغییر مدیریت دانشگاه‌ها اجرا می‌شود نتیجه‌ای جز شکل گرفتن بازی قدرت در دانشگاه‌ها و رکود دانشگاه‌ها را در پی نخواهد داشت.

به دانشجو اجازه اظهارنظر داده نمی‌شود

ابراهیمی با اشاره به سخنان وزیر امور خارجه و رئیس جمهوری در دانشگاه شهید بهشتی و دانشگاه تهران همچنین عدم اجازه ایراد سخن به نمایندگان اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در این مراسم گفت: چرا به دانشجویان اجازه اظهار نظر داده نمی‌شود، آنگونه که در دولت‌های قبلی دانشجویان اظهار نظر می‌کردند، این دولت اجازه نداده است.
وی بیان کرد: چرا برخی‌ها اصرار دارند که بگویند فضای دانشگاه‌ها امنیتی بوده است و ما سعی در رفع آن هستیم، در دولت قبل چنین مسائلی وجود نداشت، اگر آماری در این مورد وجود دارد، ارائه دهند.

باید از داشته‌ها و عملکرد خودمان صحبت کرد

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی سهند با اشاره به برنامه گزارش 100 روزه رئیس جمهوری گفت: در این گزارش برخی مسائل مطرح شد که ای کاش در این میان اندکی هم از داشته‌ها و عملکرد خودمان صحبت می‌کردیم تا تخریب و بیان عیوب دیگران.
ابراهیمی افزود: آنچنانکه رهبر معظم انقلاب فرموده‌اند برای رفع مشکلات اقتصادی کشور باید به درون کشور توجه شود.

اگر سوء تدبیرها رفع شود مردم تحریم‌ها را تحمل خواهند کرد

وی بیان کرد: با توجه به نقض مفاد توافق‌نامه از سوی آمریکا، از وزارت خارجه می‌خواهیم که پاسخی در شان نقض‌کنندگان مفاد توافق‌نامه ژنو داده شود، در غیراینصورت دانشجویان خود پاسخ خواهند داد.
ابراهیمی در ادامه خطاب به قوه قضائیه گفت: تعجب می‌کنیم احضاریه پرونده ریاست جمهوری سابق در زمان ریاست جمهوری به دستشان می‌رسد اما برخی چون "مهدی هاشمی" با وجود پرونده‌ای قطور به بهانه ناقص بودن پرونده، آزادانه در کشور می‌گردند و با سران فتنه به صورت قاطع برخورد نشده است.

۱۳۹۲/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...