نسخه چاپی

حجاریان خودش خودش را زیر سوال برد

عکس خبري -حجاريان خودش خودش را زير سوال برد

عضو شورای مركزی حزب مؤتلفه اسلامی در واكنش به اظهارات اخیر حجاریان، گفت: اظهارات وی بیش از همه خود و جایگاهش را زیر سوال برد؛ شخصیت‌ها هرچه سنجیده‌تر صحبت كنند، كرامت انسانی خود را حفظ كرده و زحمت دیگران در نقد و جواب دادن را افزایش نمی‌دهند.

به گزارش نما؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران،"لاله افتخاری" در واکنش به اظهارات اخیر "سریع‌القلم"(مشاور رئیس‌جمهور) که در نقد نظام پوپولیسم، منطق یک راننده تاکسی را زیر سوال برده بود، اظهار داشت: در گام نخست بایستی حرمت مردم به عنوان شهروند کشور حفظ شود، چراکه یک راننده تاکسی، یا یک کارگر با وجود حق رای در انتخابات، توانایی اظهار نظر در بحث‌های سیاسی را نیز دارد.
وی با بیان اینکه تاثیرگذاری حق رای یک شهروند مساوی با یک مسئول نظام است، ادامه داد: این کارگران بودند، که در 8 سال دفاع مقدس به شهادت رسیده و در اوج تک‌رنگی یا همان رنگ خدایی حماسه‌آفرین بودند.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به بیانات "بنیان‌گذار کبیر انقلاب" و "مقام معظم رهبری" که کارگران را دارای جایگاه والایی می‌دانستند، اضافه کرد: هر انسانی از لحاظ معرفت و ایمان برتر شناخته می‌شود چه بسا اینکه شغل آن‌ها محترم و روزی آن‌ها نیز حلال است.
عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: اظهارات یک شخص را نباید به عنوان نظریه مسلم برشمرد؛ افراد در هر جایگاهی با بیان نظرات ویژگی‌های شخصیتی خود را بروز می‌دهند، این سخنان ممکن است از سوی دیگران تحمیل شده باشد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات "سعید حجاریان" مبنی بر تغییر قانون اساسی، بیان داشت: اظهارات وی بیش از همه خود و جایگاهش را زیر سوال برد؛ شخصیت‌ها هرچه سنجیده‌تر صحبت کنند، کرامت انسانی خود را حفظ کرده و زحمت دیگران در نقد و جواب دادن را افزایش نمی‌دهند.

۱۳۹۲/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...