نسخه چاپی

وقتی بابك زنجانی تهدید می‌كند!+عكس

عکس خبري -وقتي بابک زنجاني تهديد مي‌کند!+عکس

بابك زنجانی كه به واسطه گزارش كمیته تحقیق و تفحص و اتهامات سنگینی كه در آن علیه وی مطرح شده، نامش بر سر زبانها افتاده است، با انتشار تصویریكی از پروژه های چند میلیاردیش در منطقه ایران زمین، با لحنی ارعاب گونه علیه مقامات مسئول اعلام كرد كه زیر بار هیچ فشاری نمی رود.

به گزارش نما، متن استاتوس تهدیدآمیز بابک زنجانی در فیس بوک به قرار زیر است:
«پروژه ایران زمین با سرعت پیش خواهد رفت سلیقه و احترام به عقاید مسولین واجب است ولی قبلا باید فکر می کردن مجوز نمی دادن بعد دو سال که ۴٠٠ میلیارد تومان نقد گرفتن و رای کمیته داده اند و ۴٧٠٠٠ کامیون خاکبرداری شده و ٩٠٠ میلیون یورو هزینه شده امکان این زور گویی های سیاسی وجود ندارد. سرمایه گذاران ایرانی را به خاطر قدرت نمایی نمی توانند به چالش بکشند و یاداوری می کنیم سورینت اجازه زور گویی و حرف غیر منطقی به هیچ کس نخواهد نداد کسی نمی تواند حماسه اقتصادی موظف شده امسال را که به عهده مردم و سرمایه گذاران است را به پوچی ببرد».
البته زنجانی در این نوشته فیس بوکی اشاره نکرده است که چگونه وقتی با استفاده از رانت دولت سابق پروژه به دست می آورد، زیر بار کار غیر منطقی می رفت اما امروز که به واسطه تحقیق و تفحص زیر سوال رفته، زیر بار حرف منطقی نمی رود!

۱۳۹۲/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...