نسخه چاپی

رحماندوست در گفت و گو با شهدای ایران تایید كرد:

معرفی نمایندگان ایثارگر به كمیسیون تلفیق/ دفاع از حقوق خانواده شهدا مهمترین وظیفه نمایندگان ایثارگر

عکس خبري -معرفي نمايندگان ايثارگر به کميسيون تلفيق/ دفاع از حقوق خانواده شهدا مهمترين وظيفه نمايندگان ايثارگر

فراكسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی نمایندگان ایثار كمیسیون تلفیق را انتخاب و معرفی كرد.

به گزارش نما، دکتر مجتبی رحماندوست نماینده مردم تهران ، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شهدای ایران؛ با اعلام این خبر گفت: در نشست اخیر اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس 3 تن از نمایندگان ایثارگر در کمیسیون تلفیق انتخاب و معرفی شدند.

وی دفاع از حقوق و جایگاه ایثارگران ،خانواده شهدا و جانبازان در هنگام بررسی لایحه بودجه سال 93 را مهم ترین وظیفه منتخبین ایثارگر دانست و گفت: در نشست فراکسیون ایثارگران به اتفاق آراء آقایان مفتح ، مهدی عیسی زاده و غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی نمابندگان تهران ،میاندوب و رشت به عنوان نمایندگان ایثارگری انتخاب شدند.

رحماندوست توضیح داد: نمایندگان معرفی شده به کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی از خانواده شهدا ،جانبازان و ایثارگران هستند و از تعهد و تخصص بالایی در بودجه نویسی برخوردارند.

به گفته این نماینده ایثارگر در مجلس شورای اسلامی ، نمایندگان ایثارگر تلاش خواهند کرد تا جایگاه جانبازان و ایثارگران را نسبت به سال قبل در لایحه بودجه 93 ارتقاء داده و در سطح بالاتری قرار دهند.
نماینده جانباز مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اجتماعی در خصوص وضعیت نهایی جانبازان اعصاب وروان وشیمیایی خاطر نشان کرد: اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس در هفته ای که گذشت رای به 25 درصد جانبازی جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی دادند.

وی در پاسخ یه این سوال که موضوع قرار دادن 25 درصد به عنوان کف درصدی جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی در هفته های گذشته در کمیسیون اجتماعی مطرح شده بود پاسخ داد: در هفته های گذشته این موضوع مطرح شد اما رای لازم را کسب نکرد.

رحماندوست در خصوص تاثیر این طرح در بهبود اوضاع معیشتی جانبازان اعصاب و روان متذکر شد: طبیعتا" وقتی که ما جانبازان را درصدبندی می کنیم و می گوییم مثلا" جانباز زیر 25 درصد چنین و جانباز بالای 25 درصد چنان ، این عزیزان در طبقه بندی بالای 25درصد قرارخواهند گرفت و مجموع قوانین و مقرراتی که شامل جانباز 25 درصد می شود به آنها نیز تعلق خواهد گرفت.

در مورد آخرین وضعیت رسیدگی به لایحه جامع خدمات ایثارگران از این نماینده ایثارگر مجلس سوال شد که وی پاسخ داد: یکی دوتا از بندهای لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران در کمیسیون اجتماعی در هفته گذشته مورد بحث و بررسی قرار گرفت ولی بند سوم آن رای لازم نمایندگان را کسب نکرد و مقرر شد پس از تعطیلات مجلس در هفته آینده دوباره مطرح و مورد رسیدگی قرار گیرد.

۱۳۹۲/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...