نسخه چاپی

آخرین خبرها از هیئت مدیره پرسپولیس

قرار است به زودی وزارت ورزش اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس را اعلام كند.

به گزارش نما، پس از حرف و حدیث‌های روزهای اخیر مبنی بر کنار رفتن محمد رویانیان از باشگاه پرسپولیس و روی کار آمدن علی پروین همه منتظرند تا ببینند که چه اتفاقی در روزهای آینده برای این باشگاه خواهد افتاد.

با توجه به برگزاری جلسات متوالی بین برخی از اعضای هیئت مدیره و وزارت ورزش و مشاورین مخصوص این پرونده توافقات لازم برای تغییرات در جمع هیئت مدیره قرمزپوشان انجام شده از همین رو امروز لیست آمار بدهی‌های باشگاه پرسپولیس گرفته شد و این در شرایطی است که وزارت ورزش اعلام کرده در صورتی که اعضای جدید به این تیم اضافه شوند هیچ پولی را به آنها پرداخت نخواهند کرد و خودشان باید درآمدزایی کنند.

چند گروه مختلف برای در اختیار گرفتن پرسپولیس اقدام کردند که با توجه به میل خود رویانیان گزینه‌ای که متشکل از پروین و هدایتی است که در آن به احتمال فراوان رویانیان نیز به عنوان عضو هیئت مدیره حضور خواهد داشت شانس زیادی برای گرفتن مسئولیت باشگاه دارند.

البته هنوز بحث در خصوص مسائل مالی وجود دارد برخی از اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند که حاضرند ۵۰ به ۵۰ بدهی‌های گذشته را با کمک وزارت ورزش قبول کنند اما وزارت نیز اعلام کرده که باید این پول را خود اعضای هیئت مدیره تامین کند و حتی طلب‌ها را پرداخت نماید. قرار است با توجه به مذاکرات انجام شده ظرف امروز و فردا اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل مشخص شود البته برخی احکام درحال حاضر امضا شده و به زودی اعلام خواهد شد.

۱۳۹۲/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...