نسخه چاپی

به ازای هر تهرانی چند موش وجود دارد؟

دبیرعلمی كنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE با اشاره به اینكه كنفرانس ملی مدیریت بحران در تاریخ‌های ۴ و ۵ دی‌ برگزار خواهد شد، گفت: براساس آمار هم‌اكنون بیش از ۶۰ میلیون موش در تهران زندگی می‌كنند.

به گزارش نما به نقل از فارس، پرویز پیران در نشست خبری خود با اشاره به برگزاری نخستین کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE اظهار داشت: در این کنفرانس 420 مقاله ارسال شد که در نهایت 160 مقاله در قالب 10 پلنت پذیرفته شد.

وی تصریح کرد: این کنفرانس در روزهای 4 و 5 دی‌ماه با حضور اساتید، دانشجویان و محققان در مرکز آموزش‌های شهروندی شهرداری تهران برگزار خواهد شد که در ادامه 9 کارگاه آموزشی و 5 میزگرد تخصصی در این کنفرانس برگزار می‌شود.

پیران هدف از برگزاری کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE را نگاه جدید به معقوله مدیریت بحران و همچنین ارائه خدمات در زمان وقوع حوادث طبیعی دانست و گفت: امیدواریم مشارکت مردم و همچنین براساس مدیریت جامع بتوانیم در زمان وقوع حادثه براساس برنامه‌های تدوین شده حرکت کنیم.

دبیرعلمی کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE خاطرنشان کرد: ما باید با آگاهی به آموزش به کودکان با معقوله زلزله آشنا کنیم به طوریکه هم‌اکنون کودکان با این معقوله به طور کامل آشنا می‌شوند و آگاهی‌های لازم را دریافت می‌کنند.

پیران گفت:نخستین کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE با همکاری وزارت نفت، وزارت نیرو، وزارت صنعت معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، وزارت راه و شهرسازی، صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، سازمان امداد و نجات، سازمان حفاظت محیط زیست، شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور و شهرداری تهران برگزار می‌شود.

دبیرعلمی کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE تصریح کرد: همزمان با برگزاری نخستین کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE، نخستین نمایشگاه تخصصی برگزار خواهد شد که در این نمایشگاه ارگانها و نهادها آخرین دستاوردهای خود را در خصوص مقابله و همچنین خدمت رسانی در بلایای طبیعی ارائه می‌کنند.

وی تصریح کرد: براساس آمار، در سال‌های گذشته بیش از 20 میلیون موش در تهران زندگی می‌کردند که هم‌اکنون به صورت تصاعدی این تعداد به 60 میلیون موش رسیده است.

پیران با بیان اینکه متاسفانه در زمان وقوع زلزله اتفاقات ناهنجاری در سطح کشور رخ می‌دهد، گفت: سرقت و فساد از جمله این ناهنجاریها محسوب می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: شهروندان خانه‌های خود را روی گسل‌های مشخص شده در تهران نسازند چرا که ساخت اینگونه واحدهای مسکونی خسارات زیادی را برای مردم به بار می‌آورد.

دبیرعلمی کنفرانس ملی مدیریت بحران و HSE خاطرنشان کرد: در تهران بیش از 7 نوع موش زندگی می‌کنند که البته باید به این موضوع نیز اشاره کرد که شهر تهران دارای بیشتری سوسک و موش است.

پیران با انتقاد از مسکن مهر گفت: این پروژه‌ها جایابی خوبی نشده است و مشکلات زیادی را برای شهروندان به وجود آورده است.

۱۳۹۲/۹/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...