نسخه چاپی

اعتراض به اقدام شیطنت آمیز هیئت پارلمانی اروپا

عکس خبري -اعتراض به اقدام شيطنت آميز هيئت پارلماني اروپا

جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی از شورای عالی امنیت ملی خواست با شناسایی افرادی كه برگزاری دیدار با هیئت پارلمانی اروپا را مهیا كرده‌اند، ضمن برخورد قاطع، قانونی و انقلابی از تكرار چنین اتفاقات فتنه‌انگیزی جلوگیری كند.

به گزارش نما؛ جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی در نامه سرگشاده خطاب به شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد:اقدام شیطنت آمیز هیئت پارلمانی اروپا در بی احترامی به ملت ایران غیرقابل تحمل است.

متن این نامه به شرح زیر است:

" هر چند حضور هییت بلند پایه پارلمانی اروپا در کشور با توجه به هجمه‌های گسترده رسانه‌های بیگانه علیه جمهوری اسلامی ایران یک موفقیت دیپلماتیک می‌تواند باشد اما اقدام خارج از شئون، غیر رسمی و شیطنت آمیز این هیئت و عدم رعایت ضوابط قانونی ایران و همچنین بی‌احترامی به ملت ایران یعنی دیدار با فتنه‌گران و برهم زنندگان امنیت کشور غیر قابل تحمل است.
این اقدام که تداعی کننده حضور سناتور امریکایی در میدان اصلی شهر کیف اکراین است، غیر قابل باور بوده و برخورد قانونی با کسانی که چنین دیداری را مهیا کرده‌اند خواست حداقلی دانشجویان است."
در پایان این نامه سرگشاده، جمعیت دانشجویان حامی عدالت اسلامی از شورای عالی امنیت ملی خواستند تا با شناسایی افرادی که برگزاری این دیدار را مهیا کرده‌اند، ضمن برخورد قاطع، قانونی و انقلابی از تکرار چنین اتفاقات فتنه انگیزی جلوگیری کنند.

۱۳۹۲/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...