نسخه چاپی

جریمه های سنگین برای سرخابی ها

كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی مس كرمان را محروم و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را جریمه كرد.

به گزارش نما به نقل از جام نیوز، کمیته انضباطی آخرین احکام انضباطی صادره اش را به شرح زیر صادر کرد:



مظلومی تا اطلاع ثانوی محروم شد



کمیته انضباطی با بررسی گزارش‌های رسیده در مورد بازی تیم‌های مس کرمان و پرسپولیس مورخ 22 آذر 92 از مسابقات لیگ برتر و با توجه به تخلفات اتفاق افتاده، در گزارش و فیلم بازی به وضوح مشخص است که پرویز مظلومی سرمربی مس کرمان تخلفاتی را مرتکب شده است که به استناد ماده 11 آیین نامه انضباطی و با صدور قرار دستور موقت از همراهی تیم مربوطه در همه مسابقات و تا اطلاع ثانوی معلق و محروم می‌کند. مظلومی باید جهت ادای توضیحات در جلسه‌ای که روز دوشنبه نهم دی ماه 92 در کمیته انضباطی تشکیل می‌شود حضور یابد.



در این بازی تماشاگران منتسب به دو تیم تخلفاتی را مرتکب شدند که بر همین باشگاه مس کرمان به پرداخت 5 میلیون تومان جریمه نقدی و باشگاه پرسپولیس به پرداخت سه میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده‌اند که رای درباره باشگاه مس قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است اما رای باشگاه پرسپولیس قطعی است. تکرار تخلفات هواداران دو تیم در مسابقات بعدی با کسر امتیاز تیم مربوطه روبرو خواهد شد.



جریمه 10 میلیونی برای استقلال تهران



در دیدار تیم های استقلال تهران و فجر شهید سپاسی، تماشاگران منتسب به تیم استقلال تهران مرتکب تخلفاتی شدند که بر همین اساس کمیته انضباطی این باشگاه را به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد. رای صادره قطعی است.

۱۳۹۲/۹/۳۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...