نسخه چاپی

عوامل عدم حضور قهرمانان جهان در خراسان؛

فدراسیون یا سفارت فرانسه!

برخی‌ها معتقدند فدراسیون انجمن‌های ورزشی علت اصلی حضور نیافتن تیم ملی فوتبال‌دستی كشورمان به مسابقات جام جهانی نانت فرانسه بوده است.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبا‌ل‌دستی کشورمان که قهرمانی جهان را در مسابقات مالزی طی ماه‌های اخیر کسب کرده بود به دلیل عدم همکاری فدراسیون انجمن‌های ورزشی به مسابقات جام جهانی نانت فرانسه اعزام شده است.

این مسئله در حالی است که پیش از این گفته شده بود سفارت فرانسه جهت صدور روادید برای ملی‌پوشان کوتاهی کرده است اما طبق اخبار موثق خبرنگار مشکلی برای صدور ویزا وجود نداشته اما گویا مسئولان فدراسیون انجمن‌های ورزشی به دلیل برخی مشکلات نتوانستند شرایط لازم را برای اعزام ملی‌پوشان مهیا کنند.

شایان ذکر است؛ تیم ملی فوتبال‌دستی کشورمان پیش از مسابقات نانت فرانسه در گروه یک و در بین تیم‌های اول و قدرتمند فوتبال‌دستی محسوب می‌شد اما با غیبت در این مسابقات متأسفانه تیم ملی فوتبال دستی کشورمان به گروه دوم سقوط کرده است.

گفتنی است؛ تلاش خبرنگار برای ایجاد ارتباط تلفنی با مسئولان انجمن فوتبال‌دستی ناکام ماند اما به طور حتم علت این مسئله را از مسئولان انجمن و رئیس فدراسیون پیگیری خواهیم کرد.

۱۳۹۲/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...