نسخه چاپی

جنایت خونین مردان مسلح در شیراز

برنامه‌ریزی همدستان مسلح یك آدم ربا، برای ربودن او از دست پلیس در شیراز، خیابان را به خون كشید. در جریان این درگیری مسلحانه، علاوه بر زخمی شدن عده‌یی، زنی كه یكی از شهروندان عادی بود نیز هدف گلوله قرار گرفت و كشته شد.

به گزارش نما به نقل از روزنامه اعتماد: برنامه‌ریزی همدستان مسلح یک آدم ربا، برای ربودن او از دست پلیس در شیراز، خیابان را به خون کشید. در جریان این درگیری مسلحانه، علاوه بر زخمی شدن عده‌یی، زنی که یکی از شهروندان عادی بود نیز هدف گلوله قرار گرفت و کشته شد.

عصر دیروز سرنشینان خودرو‌هایی که در یکی از خیابان‌های حوالی میدان قائم شیراز منتظر سبز شدن چراغ مانده بودند، شاهد شلیک گلوله از اسلحه‌های همدستان یک متهم بودند. حمله‌کنندگان به پلیس، وقتی که متهم تحت‌الحفظ توسط ماموران به دادگاه برده می‌شد، در لحظه‌یی که خودروی حامل او در ترافیک گیر کرده بود، به ماموران پلیس تیراندازی کردند.

گفته شده همدستان متهم سرانجام او را از دست پلیس گرفته و به همراه او متواری شده‌اند، اما سردار سیروس سجادیان، فرمانده نیروی انتظامی فارس پس از تایید رخداد این درگیری مسلحانه، گریختن متهم از دست پلیس را تکذیب کرد. او گفت: «متاسفانه در جریان این درگیری یک زن نیز کشته شد.»

گفتنی است، چند سل پیش نیز مواردی از حمله مسلحانه برای فراری دادن متهمان از اعمال قانون اتفاق افتاده است که از آن‌جمله حمله 14 نفر در سیرجان به محل اعدام است. این حمله مسلحانه برای رها کردن فردی که محکوم به اعدام شده بود، در پاییز سال 88 صورت گرفت اما بی‌نتیجه ماند و همه آن 14 نفر دستگیر شدند.

۱۳۹۲/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...