نسخه چاپی

افشاگری یك وهابی شیعه شده از وهابیت

این وهابی شیعه شده با ابراز تاسف نسبت به زمینه ساز بودن انیشه های وهایبت در گرایش به تروریسم گفت: در واقع این مكتب تند ترین مكتب است و سیاسیون بویژه آل صعود از این مسئله برای حذف رقیب كه اهل تشیع و اهل تسنن هستند بهره برداری می كنند.

يك وهابي شيعه شده با ابراز خرسندي از پي بردن به حقانيت شيعه گفت: وهابيت يك فريب بزرگ است.

به گزارش ایسنا، عصام العماد عصر دوشنبه در دانشگاه آزاد خرم آباد در پاسخ به سوالات خبرنگاران تصريح كرد: بسيار خوشحالم كه در سن جواني به حقانيت شيعه پي بردم چرا كه وهابيت يك فريب بزرگ است.

وي افزود: يكي از دوستان من كه در سن 60 سالگي شيعه شد گريه مي كرد و مي گفت اي كاش زودتر به حقانيت شيعه مي رسيدم.

اين وهابي شيعه شده با ابراز تاسف نسبت به زمينه ساز بودن انيشه هاي وهايبت در گرايش به تروريسم گفت: در واقع اين مكتب تند ترين مكتب است و سياسيون بويژه آل صعود از اين مسئله براي حذف رقيب كه اهل تشيع و اهل تسنن هستند بهره برداري مي كنند.

عصام العماد ادامه داد: وهابي مانند يك بيمار رواني است چرا كه در ذهن و انديشه خود تصور مي كند كه تنها او مسلمان است و با همين تفكر از خانواده و نزديكان، جامعه، مسجد، دولت و كشور دور مي شود و كم كم به يك تروريست، دشمن جامعه و به يك قاتل تبديل مي شود.

وي با اذعان به اينكه وهابيون خيلي زود فريب اطلاعات آل صعود را مي خورند اضافه كرد: وهابيون در ذهن خود توليد كرده اند كه فقط ما هستيم و فقط ما بايد بمانيم.

اين وهابي شيعه شده گفت: وهابيون با اين تصورات غلط خود را از جامعه اسلامي رانده اند و يك جامعه و تفكر را در درون جامعه و انديشه بزرگ اسلام ايجاد كرده اند.

عصام العماد ادامه متذكر شد: وهابيون به مانند بيمار رواني از شيعيان مي ترسند و اين هراس را دارند كه اگر يك شيعه پيش آنها برود مي خواهد آنها را بكشند و با اين تصور احساس مي كنند كه اگر شيعه را نكشند فردا شيعيان آنها را مي كشند.

وي افزود: وهابيون نه از سر دشمني بلكه به دليل ترس از تشيع، شيعيان را مي كشند چرا كه معتقدند كه اگر شيعيان مسلط شوند وهابيون را نابود مي كنند پس احساس خطر مي كنند در حالي كه اين احساس يك احساس واقعي نيست.

اين وهابي شيعه شده گفت: جامعه وهابيت در حال حاظر متحول شده است چرا كه قبلا منابع محدودي وجود داشت اما با ايجاد رسانه هاي جديد هم از انديشمندان شيعه و هم از انديشمندان اهل سنت انديشه هاي جديد به وهابيت تزريق شده با اين وجود وهابيون متاثر از انديشه هاي جديد هستند.

عصام العماد با اذعان به اينكه امروز وهابيت كلاسيك در اقليت قرار دارند يادآور شد: امروز گروههايي از وهابيت خلق شده اند كه برخي از آنها انديشه هاي اهل سنت و برخي از انديشه هاي شيعيان گرايش تاثير گرفته اند و از طرفي وهابيوني هم هستند كه انقلابي هستند.

وي از عربستان، امارات و كويت به عنوان منبع تغذيه اقتصادي وهابيت نام برد و گفت: با وجود اينكه وهابيت تبليغات زيادي در دنيا دارد اما به دليل بالا رفتن بصيرت جامعه اسلامي وهابيت تضعيف شده است.

۱۳۹۱/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...