نسخه چاپی

بیمارستان اشكذر پس از ۷سال مجوز ساخت گرفت !

نماینده مردم یزد و اشكذر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به گرفتن مجوزساخت بیمارستان حضرت زینب (س) اشكذر افزود: در آینده تصمیمی در خصوص اینكه این بیمارستان تحت پوشش تامین اجتماعی ساخته شود یا وزارت بهداشت و درمان گرفته می شود.

به گزارش نما بیمارستان 96 تختخوابی حضرت زینب (س) اشکذر در حالی بیش از هفت سال در انتظار ساخت باقیمانده که نیمی از هزینه های احداث آن قرار است توسط یک خیر اشکذری تامین شود.
جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در شورای اسلامی ، با اشاره به گرفتن مجوزساخت بیمارستان حضرت زینب (س) اشکذر افزود: موافقت وزارت بهداشت و درمان برای ساخت این بیمارستان گرفته شده است.
وی با بیان اینکه فعلا بوجه دولتی برای این بیمارستان در نظر گرفته نشده است، گفت: فعلا با اقدامات انجام شده مجوز ساخت چنین بیمارستانی برای شهرستان اشکذر گرفته شده تا در آیند بودجه لازم برای ساخت آن نیز تامین گردد
زمانی که مرضیه وحید دستجردی، وزیر بهداشت دولت سابق در سفر دوم هیئت دولت به استان یزد، در سفر به شهرستان اشکذر برای گلنگ زنی می رفت، بارقه هایی از امید را در دل مردم این منطقه ایجاد کرد و با قول هایی که داد، این امیدها پررنگ تر شد.
اما دیری نپایید که قول وزیر هم فراموش شد و این بیمارستان همچنان در انتظار وعده های مسئولان برای احداث به سر می برد.
وزیر بهداشت در آن سفر با ابراز خرسندی از حضور در این استان، یزد را از قطب‌های درمانی و آموزشی کشور خواند و گفت: افتتاح بخش‌های دیالیز، پیوند، روانپزشکی و سایر پروژه‌های بهداشتی درمانی، عمرانی و آموزشی از اقداماتی است که برای شهرستان اشکذر انجام خواهد شد.
دستجردی همچنین قول اختصاص یک دستگاه آمبولانس را به این شهرستان داده بود و گفت: به زودی با تخصیص اعتبار این بیمارستان و همراهی خیرین ، شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.
خیر بیمارستان حضرت زینب(س) افزود: تمام تلاش خود را به کار می بندم تا زودتر از موعد مقرر کار را تحویل دهم اما تا به این لحظه با مانع تراشی های مسئولان روبرو بودم.
وی اضافه کرد: متاسفانه مسئولان استان به ویژه رئیس دانشگاه علوم پزشکی، بهانه های مختلفی برای عدم ارائه نقشه ساخت می آورند و همین مسئله باعث شده تا کار ساخت بیمارستان در این پنج شش سال در حد کلنگ زنی باقی بماند.
گفتنی است سنگ اندازی و مانع تراشی برخی مسئولان در این حوزه باعث دلسردی خیران در پروژه های بهداشتی درمانی شده که نمونه های مشابه آن در استان وجود دارد.

۱۳۹۲/۱۰/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...