نسخه چاپی

همایش الكترونیكی چشم انداز اقتصاد ایران

اولین همایش ملی الكترونیكی «چشم انداز اقتصاد ایران: با رویكرد حمایت از تولید ملی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان(اصفهان) برگزار شد.

به گزارش نما ، گروه علوم اقتصادی با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان (اصفهان) اولین همایش ملی الکترونیکی «چشم انداز اقتصاد ایران: با رویکرد حمایت از تولید ملی» را در روز 28 آذرماه 1392 برگزار نمود. در این همایش مقالات ارسالی به دبیرخانه به سه صورت «ارائه سخنرانی آنلاین»، «ارائه سخنرانی آفلاین» و «ارائه بصورت درج در مجموعه مقالات» مورد پذیرش قرار گرفتند.

شیوه برگزاری همایش بدین صورت بود که مقالات پذیرش شده بصورت ارائه سخنرانی آفلاین یک هفته قبل از برگزاری همایش، جهت ارائه سخنرانی به محل برگزاری همایش دعوت شده و با حضور دانشجویان گروه و پانل داوری به ارائه سخنرانی خود پرداختند. در نهایت فایل تصویری ارائه های ایشان به زودی بر روی وبسایت همایش قرار خواهند گرفت. در روز برگزاری همایش نیز از مقالات پذیرش شده بصورت ارائه سخنرانی آنلاین دعوت به عمل آمد و ارائه دهندگان در حضور پانل داوری، پژوهشگران و دانشجویان گروه به ارائه سخنرانی مقاله خود پرداختند. مراسم روز برگزاری همایش بصورت زنده و آنلاین از طریق وبسایت همایش پخش گردید. فایل های تصویری این مراسم نیز به زودی بر روی وبسایت قرار خواهند گرفت.

شایان ذکر است شیوه برگزاری فوق الذکر در این همایش، برای اولین بار بود که در سطح کشور انجام می گرفت. در این همایش بیش از 50 دانشگاه و موسسه آموزش عالی و بیش از 130 پژوهشگر شرکت نمودند و 104 مقاله به دبیرخانه ارسال گردید که از این بین 59 مقاله مورد پذیرش کمیته علمی قرار گرفت. همچنین در این همایش بیش از 350 نفرساعت فعالیت، بیش از 2000 پیامک و ایمیل و بیش از 50 ساعت مکالمه صورت گرفته است.

دبیر علمی همایش جناب آقای دکتر همایون رنجبر، دبیر اجرایی همایش جناب آقای دکتر حسین شریفی رنانی و قائم مقام دبیر اجرای جناب آقای محسن سیفی می باشند.

۱۳۹۲/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...