نسخه چاپی

رقیب كی‌روش برای سرمربیگری تاتنهام

از سرمربی تیم ملی فوتبال هلند نیز به عنوان یكی از گزینه‌های به دست گرفتن هدایت تاتنهام نام برده می‌شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، پس از شکست خانگی پنج بر صفر تاتنهام مقابل لیورپول، آندره ویاس بواس پرتغالی از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

این تیم چندی پیش نیز مقابل منچسترسیتی با حساب 6 بر صفر شکست خورده بود. به همین دلیل سران این تیم تصمیم گرفتند ویاس بواس را اخراج کرده و تیم شروود، بازیکن پیشین این تیم و دستیار وی را به شکل موقت به عنوان سرپرست معرفی کنند.

اکنون نام‌های زیادی در ارتباط با این باشگاه به گوش می‌رسد. از کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گرفته تا گلن هادل، تیم شروود و حتی لوییس فان خال که اکنون هدایت تیم ملی فوتبال هلند را به عهده دارد.

تاتنهام در این هفته از لیگ برتر انگلیس با نتیجه سه بر دو مقابل ساوتهمپتون به برتری رسید. ادامه این روند می‌تواند سران اسپرز را متقاعد کند وی را به عنوان سرمربی این تیم اعلام کنند اما گزینه‌ای مانند فان خال نیز نمی‌تواند تاتنهام را از پیگیری برای سپردن هدایت این تیم به وی نا امید کند.

فان خال در این مورد گفت: همواره گفته‌ام که دوست دارم در لیگ برتر انگلیس هم به عنوان سرمربی فعالیت کنم اما در حال حاضر زمانی برای این کار ندارم. تمام کسانی که من را می‌شناسند می‌دانند که هیچ گاه حاضر نبوده‌ام دو شغل را به شکل همزمان در اختیار داشته باشم اما در پایان جام جهانی ممکن است این کار را انجام دهم.

چندی پیش در برخی از رسانه‌ها خبرهایی در مورد ابراز تمایل کارلوس کی‌روش برای به دست گرفتن هدایت تاتنهام منتشر شده بود.

۱۳۹۲/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...