نسخه چاپی

تساوی كه تلخی آن از شكست بیشتر بود

دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان اروپا بامداد امروز چهارشنبه در شرایطی با تساوی بارسلونا مقابل چلسی به پایان رسید كه تیم انگلیسی با پیروزی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی فینال شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دیدار برگشت تیم های فوتبال بارسلونا و چلسی در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:15 روز سه شنبه در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلونا آغاز شد که در پایان دو تیم به تساوی 2 بر 2 دست یافتند. در این دیدار ابتدا سرخیو بوسکتز در دقیقه 35 بارسا را پیس انداخت؛ در ادامه اخراج جان تری در دقیقه 37 امیدواری شاگردان گواردیولا را برای رسیدن به فینال افزایش داد تا آنجا که گل دقیقه 44 اینیستا این امیدواری را دو چندادن کرد اما گل رامیرز که در وقتهای اضافه نیمه اول به ثمر رسید آب سردی بود بر تیم بارسلونا چرا که با این نتیجه آنها حذف شده بودند.
در نیمه دوم بارسا 45 دقیقه چلسی را در محوطه جریمه‌اش حبس کرد و حتی صاحب یک ضربه پنالتی نیز شد که این ضربه را مسی به تیر دروازه زد.

در دقایق پایانی و در شرایطی که بارسلونا برای رسیدن به به گل سوم به آب و اتش میزد فرناندو تورس در یک ضد حمله سریع تیر خلاص را به قلب بارسا شلیک کرد تا با رقم خوردن تساوی دو بر دو، چلسی در مجموع دو دیدار سه بر دو به پیروزی برسد و راهی فینال شود.

تیم فوتبال بارسلونا که روز شنبه هفته جاری در رقابتهای هفته سی و پنجم لالیگا با قبول شکست 2 بر یک برابر رقیب دیرینه خود، شانس قهرمانی را از دست داد و رئال را به یک قدمی قهرمانی فرستاد در فاصله سه روز پس از این اتفاق دومین جام را نیز از دست داد. چلسی در فینال به دیدار برنده بازی رئال مادرید و بایر مونیخ خواهد رفت. این دیدار چهارشنبه شب در اسپانیا برگزار خواهد شد.

۱۳۹۱/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...