نسخه چاپی

امام خامنه ای:

باید بار این مسوولیت سنگین به سر منزل مقصود برسد

عکس خبري -بايد بار اين مسووليت سنگين  به سر منزل مقصود برسد

امام خامنه ای ضمن دعا برای جوانان كشور تاكید كردند: این كشور و آینده آن متعلق به جوانان است و شما باید بار این مسوولیت سنگین و پر افتخار را به سر منزل مقصود برسانید.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان، با عزاداری هیاتهای دانشجویی از سراسر كشور در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، حسینیه امام خمینی(ره) یكپارچه احساس و شور و شعور حسینی بود.
در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان به تبیین ابعاد نورانی نهضت تاریخ ساز امام حسین(ع) و روشنگری‌های درس آموز كاروان اسرای كربلا پرداخت.
در ادامه‌ی این مراسم معنوی آقای مطیعی -ذاكر اهل بیت(ع) - بر مصائب حضرت سیدالشهدا و كاروان اسرا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی كرد و دانشجویان و دانشگاهیان در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.
در پایان مراسم نیز دانشگاهیان نماز ظهر و عصر را به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه كردند.
در پایان این مراسم رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان كوتاهی از اجتماع پرشور دانشجویان عزادار در اربعین حسینی تشكر كردند و افزودند: این جلسه گرم و پرشور با حضور نخبگان و با این شور و شعور و اخلاص از جمله جلسات بی نظیر است.
ایشان ضمن دعا برای جوانان كشور تاكید كردند: این كشور و آینده آن متعلق به جوانان است و شما باید بار این مسوولیت سنگین و پر افتخار را به سر منزل مقصود برسانید.

۱۳۹۲/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...