نسخه چاپی

آخرین خبر از ساخت فیلم سینمایی درباره‌ی مادر حضرت فاطمه (س)

تحقیقات فیلم سینمایی «حضرت خدیجه (س)» همسر پیامبر (ص) و مادر حضرت فاطمه زهرا (س) پس از هشت‌ماه به پایان رسید.

محمد خزاعي ـ تهيه‌كننده‌ي اين فيلم ـ در گفت‌وگو با خبرنگار سينمايي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر اظهار كرد: در اين مدت نزديك به پنج شش‌هزار صفحه تحقيقات استخراج شده است كه در هفته‌ي آينده از ميان سه چهار گزينه‌اي كه به‌عنوان نويسنده در حال ارزيابي آن‌ها هستيم، يك نفر كار نگارش فيلم‌نامه را آغاز خواهد كرد.

او ادامه داد: اميدواريم تا مهرماه فيلم‌نامه‌ي اين فيلم آماده شود و تا آن زمان نيز رايزني‌هاي لازم را براي پيدا كردن سرمايه‌گذار داخلي و خارجي انجام خواهيم داد. در نهايت اميدوارم اواخر امسال يا سال بعد به فضاي توليد وارد شويم.

خزاعي از جمال شورجه به‌عنوان جدي‌ترين گزينه براي كارگرداني اين فيلم نام برد.

وي دربارهي قصه‌ي اين فيلم، توضيح داد: مراحل قصه هنوز مشخص نيست و احتمالا داستان از دوران نوجواني حضرت خديجه (س) و برخورد اولش با راهبه‌اي كه مژده‌ي ازدواج با پيامبر (ص) را به او مي‌دهد آغاز مي‌شود و تا وفات ايشان ادامه خواهد داشت البته همه اين‌ها به فيلم‌نامه و زمان محدود ما در قالب سينمايي بستگي دارد.

به گفته‌ي خزاعي، این فیلم نخستین اثر تصویری و سینمایی درباره‌ي بانوی جهان اسلام ام‌المؤمنین حضرت خدیجه (س) یکی از چهار زن کامل دنیا، نخستین و بهترین همسر رسول خدا (ص) و مادر حضرت فاطمه زهرا (س) است که در تاریخ سینما ساخته می‌شود.

۱۳۹۱/۲/۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...