نسخه چاپی

ركوردار یخبندان و سرما در كشور

در این مدت كمینه دما در شهرستان بستان آباد منفی 21 و پیشینه ما منفی 12 درجه بوده است. این گزارش می‌افزاید، در این مدت پیشینه دما در تبریز منفی 4 و كمینه منفی 15 درجه بوده است.

به گزارش نما به نقل از فارس،بر اساس اعلام کارشناسان هواشناسی استان آذربایجان شرقی، پیشینه دما در ورزقان در 24 ساعت گذشته منفی 2 و کمینه دما منفی 25 درجه زیر صفر بوده است.

در این مدت کمینه دما در شهرستان بستان آباد منفی 21 و پیشینه ما منفی 12 درجه بوده است. این گزارش می‌افزاید، در این مدت پیشینه دما در تبریز منفی 4 و کمینه منفی 15 درجه بوده است.

پیشینه دمای هوای شهرستان سراب منفی 10 و پیشینه دما منفی 23 درجه بوده است.

شهرستان مرند با کمینه منفی 14، مراغه با منفی 13 و اهر با منفی 15 درجه زیر صفر در 24 ساعت گذشته روز و شب سردی را طی کرده‌اند.

کارشناس هواشناسی استان آذربایجان شرقی با اشاره به ادامه یافتن سردی هوا در این استان اعلام کرده‌اند، این موج سرما تا سه‌شنبه ادامه داشته و در روزها چهارشنبه و پنج شنبه نیز تنها در ساعاتی از روز شاید افزایش بسیار کم دما را شاهد خواهیم بود.

در روز پنجشنبه هیچ بارندگی در استان نداریم هرچند به دلیل سردی هوا ، رطوبت‌های موجود در هوا به صورت کریستال‌های یخی در فضا پراکنده می‌شوند.

۱۳۹۲/۱۰/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...